GESTIÓ D’AVISOS / CONTROL DE TASQUES / TICKETS DE SUPORT

Un programa fàcil i intuïtiu
per organitzar les feines i millorar el servei als vostres clients

VEURE VÍDEO

 

El mòdul de tickets de timenet us permet organitzar en una sola aplicació les feines a fer, ja siguin tasques que es generen dins de la pròpia empresa, com peticions realitzades pels vostres clients.

Com organitzar les feines i gestionar els avisos amb el mòdul de tickets de timenet.
<span>TIME</span>NET

TIMENET

Entre d’altres coses podreu saber:

  • Quines feines estan fetes.
  • Quines hi ha pendents de fer.
  • Tenir un historial de les feines realitzades.
  • Veure les feines per client, per treballador, per tipus de feina, per departament o per qualsevol altra indicador que necessiteu.

És totalment online i no necessita instal·lar res, el seu funcionament és molt fàcil:

  • Els vostres clients poden enviar-vos un correu electrònic amb una consulta, un dubte, una petició comercial o amb qualsevol altre motiu i aquest entrarà directament en el mòdul de tickets de timenet.
  • Us poden enviar aquestes peticions a través d’un formulari de la vostra pàgina web.
  • Us poden trucar i vosaltres entreu la petició directament enlloc d’anotar-la en un paper.
  • Fins i tot, si la vostra centraleta telefònica té un sistema d’enviament de notes de veu per correu electrònic, aquestes notes de veu poden entrar directament en el mòdul de tickets de timenet.
  • Des de la mateixa aplicació podreu contestar al client i rebre les seves respostes, de forma que tot quedi registrat i documentat.
  • A part de les peticions dels clients, també podeu registrar qualsevol feina que s’hagi de fer dins de la vostra organització.

Aquests son només alguns dels beneficis que us aporta el mòdul de tickets de timenet:

  • Saber la càrrega de feina real.
  • Veure el temps que es tarda en fer les feines.
  • Saber quanta feina fa cada persona.
  • Evitar que es “despistin” feines a fer.
  • Ordenar les feines a fer segons els criteris que establiu a la vostra empresa.
  • Evitar que es deixin de facturar feines.
  • Estalviar temps de la persona que rep els avisos dels clients per telèfon.
  • Millorar el servei als clients.
  • I en podem trobar moltes més !!!!

El departament de suport tècnic de timenet us farà la formació, ajudarà a configurar-lo perquè s’adapti a les vostres necessitats i atendrà per resoldre qualsevol dubte, tant per correu electrònic a l’adreça sat@gpisoftware.com, com per telèfon a través 872 987 290.

 

Actualment més de 2000 empreses en tot l'estat utilitzen timenet

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Accepto
Com configurar