DISPONIBLE EN CINC VERSIONS:
- GESCO3 A, Gestió de compres, pagaments, magatzem i CRM. Aquesta versió normalment s’instal·la juntament amb els programa de gestió de botigues TERVEN3 o amb el de gestió de restaurants / cafeteries RESTA3.
- GESCO3 B, Gestió de vendes, cobraments i CRM. És la versió utilitzada per empreses que no necessiten portar un control d’estocs ni els hi cal una gestió de compres.
- GESCO3 C, Gestió de vendes, cobraments, magatzem, ordres de treball i CRM. Per empreses que a més de portar la seva facturació, volen gestionar el seu magatzem o tenen una gestió d’ordres de treball interna.
- GESCO3 D, Gestió de vendes, cobraments, gestió de compres, pagaments, magatzem, ordres de treball i CRM. És la versió més utilitzada ja que inclou tot el circuït comercial tant de compres com de vendes, permet gestionar eficientment el magatzem i gestionar ordres de treball o de reparació.
- GESCO3 E, Gestió de vendes, cobraments, gestió de compres, pagaments, magatzem, ordres de treball, fabricació i CRM. És la versió més completa del nostre software de gestió CRM per a empreses, s’instal·la en empreses que tenen processos de fabricació o de transformació de productes.