Els nostres programes permeten incorporar un sistema de fidelització de clients, es fa a partir de les vendes generades, de manera que s’acumula un import que es pot canviar per compres o punts, que posteriorment també es pot transformar en descomptes, regals, etc.
Els CRM’s que oferim, es poden integrar amb una agenda, i també connectar al Google Calendar, també es poden establir alarmes, per poder recordar o avisar a un client de la disponibilitat d’un article, es poden fer campanyes comercials per donar a conèixer aspectes importants de la cartera de productes o serveis, també es poden enviar missatges o e-mails d’avís als clients, etc.
Amb els nostres programes també és possible poder crear una botiga online, tenir-la actualitzada, i podent mantenir les condicions de venda de clients que hi hagi donats d’alta a l’ERP.
Amb la gestió de multi magatzems és possible controlar l’estoc per delegacions, localitzar una referència que pugui estar situada en diferents ubicacions dins del propi magatzem, i també conèixer la informació rellevant de l’article, tal com unitats disponibles, unitats pendents de servir al client, unitats pendents de rebre de proveïdor, etc.
Una altra solució important es que es poden gestionar els articles configurant característiques il·limitades pel seu control, també és possible registrar els lots, i les caducitats de qualsevol producte fabricat, així com tenir un control per colors, gustos, mides, etc.
Són molts les funcionalitats dels nostres sistemes de gestió, i a més a més es poden incorporar altres processos necessaris per la gestió diària dels comerços, la nostra feina està centrada en oferir solucions de gestió efectives, que permetin millorar els processos i la productivitat dels nostres clients.