Simplifica la gestió fiscal i laboral del teu despatx amb les solucions de Micrològic

La gestió fiscal i laboral continua essent una de les àrees més carregades de feina mecànica dins dels despatxos professionals. La classificació manual de documents, la reorganització constant d'arxius, les nòmines desordenades en múltiples carpetes i la dificultat per trobar la informació quan més es necessita, són problemes que encara afecten moltes assessories. Aquesta situació no només consumeix temps valuós, sinó que augmenta el risc d'errors i redueix la capacitat de dedicar-se a tasques amb més valor afegit.

Simplifica la gestió fiscal i laboral del teu despatx amb les solucions de Micrològic

A Micrològic, som conscients d’aquesta realitat i per això oferim solucions de gestió especialment dissenyades per a despatxos professionals i assessories, com el mòdul Fiscal & Laboral, integrat dins dels nostres programes de gestió documental.

Aquesta eina permet automatitzar la classificació de tota la documentació fiscal i laboral del despatx, incloent:

  • Models d’Hisenda, tant estatals com forals i específics de Canàries.
  • Documents de la Seguretat Social, com els RLC, RNT i altres fitxers recurrents.
  • Nòmines, adaptades a les plantilles i criteris de cada client.

Tota aquesta documentació queda indexada automàticament per client, tipus de document i període corresponent. Això significa que no cal tornar a anomenar arxius, reorganitzar carpetes ni perdre temps buscant informació.

Amb les solucions de Micrològic:

  • Redueixes la càrrega de feina administrativa.
  • Guanyes agilitat en la gestió i accés a la documentació.
  • Millores l’eficiència del teu equip i redueixes errors.
  • Alliberes temps per centrar-te en l’assessorament personalitzat als teus clients.

Els nostres programes de gestió estan pensats perquè els despatxos puguin digitalitzar-se, adaptar-se a les noves normatives i ser més competitius. Si ets una assessoria i vols millorar la teva gestió fiscal i laboral, confia en Micrològic per fer aquest pas de forma segura i eficient.

Contacta amb nosaltres i t’ajudarem a escollir la millor solució pel teu despatx.

Tornar al llistat

Este sitio web utiliza Cookies. Las cookies propias se usan para mejorar nuestros servicios y asegurar un buen funcionamiento de la página. El usuario tiene la posibilidad de aceptar solo las cookies necesarias o de aceptarlas todas. Además puede configurar su navegador pudiendo, si así lo desea, impedir que sean instaladas en su disco duro, aunque deberá tener en cuenta que dicha acción podrá ocasionar dificultades de navegación de la página web.

Acceptar totes les cookies
Acceptar només cookies necessàries
Com configurar