Per això és tan important poder comptar amb els programes i softwares de gestió més adequats i versàtils, com GESCO3 i SQL PYME, dues solucions que ajuden a poder oferir el millor servei tècnic i marcar la diferència.
GESCO3 és un software que inclou la gestió de les ordres de treball, de manera que es pot portar un control de cada treball que es fa, i també facturar de manera automàtica totes les reparacions que s’hagin fet, i que estiguin fora del període garantia, es poden usar també sectors com per exemple despatxos o assessories per portar un control d’expedients o de feines a realitzar.
El procés permet saber en quin estat estan les ordres de treball: Anotat, pendent de pressupost, en execució, finalitzada, feina entregada al client, tancada o facturada.
A més inclou tota una sèrie d’informes que faciliten el seguiment de les feines en curs i permeten obtenir estadístiques de les ordres de reparació per client, treballador, tipus de feina...
Per altra banda el mòdul de reparacions de SQL PYME, és adequat tant per tallers mecànics, com per empreses que donen el servei d’assistència tècnica (SAT) als seus clients, o també qualsevol altra activitat relacionada amb les reparacions, ja que el sistema permetrà gestionar tot el que implica el vostre servei tècnic.
Amb l’SQL-PYME es poden gestionar les reparacions o incidències dels vostres clients, imputant materials, mà d’obra i maquinària, i també generar els pressupostos i facturar automàticament.
A Micrològic som especialistes en les solucions de gestió empresarial de tot tipus de petites i mitjanes empreses!