Un gran exemple del Social Commerce és l’Instagram Shopping, un sistema que permet vendre dins de la mateixa xarxa, en el marc d’aquest Social Selling del que estem parlant en aquest post, que possibilita la venda a través de les xarxes socials.
Poder comprar a través d’Instagram va ser una de les millores més ben acollides en aquesta xarxa, al 2019 Instagram va integrar completament l’enllaç de compres dins de l’aplicació creant el que s’anomena “Instagram Shopping”, que connecta el contingut directament amb els productes, el que significa més conversions i l’optimització del recorregut del comprador.
Actualment les publicacions de compres a Instagram són una increïble alternativa per a les empreses de comerç electrònic amb una presència activa a la plataforma. Es tracta de dues coses que van completament lligades, perquè aquesta és una xarxa en la que els usuaris busquen consells d’estil i idees per anar de compres, i amb aquesta nova tecnologia ja troben la possibilitat directa de compra, per això és una eina revolucionària per a les marques de comerç electrònic.
És molt recomanable acompanyar les etiquetes de productes i els enllaços de les històries amb “crides a l’acció”, per deixar més clar als usuaris com accedir a la botiga online i poder comprar fent tan sols uns clics.
Sense cap mena de dubte l’Instagram Shopping ha suposat una gran revolució en el món de la venda online, i si a més a més s’acompanya d’anuncis segmentats i amb un missatge clar, es poden aconseguir resultats increïbles venent a través d’Instagram.
Des de Micrològic us podem ajudar a crear el vostre e-commerce i després connectar-lo a Instagram per poder pujar al carro del Social Commerce!