Un dels secrets de l’èxit de moltes empreses és precisament aquest know how, que és un dels principals actius empresarials, ja que es tracta dels coneixements, de les experiències, dels errors, dels encerts, de la presa de decisions, i de tot allò que ha portat a una empresa a tenir una maduresa sobre certs processos i serveis, que es converteixen en una garantia en el moment de contractar el seus serveis o comprar el seus productes.
A dia d’avui el Know How representa una forta avantatge competitiva, ja que representa un privilegi important davant del coneixement del mercat, els possibles canvis, el fet de poder preveure situacions, etc.
Al mateix temps també és molt important que l’organització sàpiga transmetre al grup de treballadors/ores, tot el know how o coneixement adquirit, i conservar-lo com un preuat valor empresarial, i una constant que cal mantenir i tenir-ne la màxima cura possible.
La forma de mesurar el nostre know how és mitjançant els nostres beneficis, i en terme econòmics, ja que amb el pas del temps podrem veure els increments respecte a altres anys, i serà precisament gràcies a aquest “saber fer” adquirit.
Per tant, i en base a aquest know how, les empreses haurien de satisfer les demandes amb coneixement, conèixer els possibles canvis del mercat i actuar en conseqüència, desenvolupar equips i grups de treball competitius i amb els mateixos valors, fixar objectius, establir actuacions i desenvolupaments.
Des de Micrològic tenim un know how molt ampli del nostre sector, ja que fa molts anys que estem dedicats a oferir-vos el millors programa de gestió per la vostra empresa, parlem?