Sabeu que amb SQL Conta es pot tramitar el model 349?

Ara que ja ha finalitzat el període de les declaracions de la renda, en el que cal tenir en compte tantes coses, us volem explicar que amb el nostre software de comptabilitat SQL Conta, és possible tramitar el model 349, i per tant agilitzar processos amb hisenda.

Sabeu que amb SQL Conta es pot tramitar el model 349?

El model 349 és la declaració informativa d’operacions intracomunitàries que una empresa pugui tenir amb altres països de la Unió Europea, i que cal presentar a la AEAT.

Aquest model es presenta per períodes, mensual o trimestral, en els que els autònoms i les empreses detallen totes les seves operacions intracomunitàries.

En cas que es presenti trimestralment els terminis són:

  • De l’1 al 20 d’abril primer trimestre
  • De l’1 al 20 de juliol segon trimestre
  • De l’1 al 20 d’octubre tercer trimestre
  • De l’1 al 30 de gener quart trimestre

I si es presenta anualment, l’import de béns o prestacions de serveis durant l’any anterior no ha de ser superior a 35.000 € (Sense IVA), en aquest cas el termini de presentació va de l’1 al 30 de gener.

Totes aquestes declaracions afecten a les operacions que l’empresa realitzi amb altres organitzacions o professionals.

Cal tenir en compte que les noves claus del model 349 que estiguin relacionades amb les vendes de béns en consigna són les següents:

R: Transferències de béns fetes en el marc d’acords de vendes de béns en consigna.

D: Devolucions de béns des d’un altre Estat membre al que prèviament van ser enviats des del TAI en el marc d’acords de vendes de béns en consigna.

C: Substitucions de l’empresari o professional destinatari dels béns expedits o transportats a un altre Estat membre, en el marc d’acords de vendes de béns en consigna.

Totes aquests noves claus, i també el camp d’identificació del subjecte passiu substitut, tan sols afectaran als contribuents que realitzin transferències de béns en el marc d’acords de vendes de béns en consigna.

Tot això es pot fer des del nostre software SQL Conta, ja que permet poder portar un control econòmic de l’empresa i poder gestionar la fiscalitat de manera telemàtica.

Tornar al llistat

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Accepto
Com configurar