Les empreses han de conèixer les oportunitats que els diferents tipus de màrqueting ofereixen per gestionar la comercialització dels seus productes i serveis, només així poden comptar amb totes les possibilitats per obtenir beneficis i satisfer els clients, els dos pilars de qualsevol empresa.
Són molts els usuaris d’Internet que naveguen per la xarxa utilitzant dispositius mòbils, i per tant es empreses tenen el repte d’adaptar els seus llocs web a aquests dispositius per tal de facilitar-ne la usabilitat. Cal tenir en compte que l’espai de visualització en un telèfon o una tauleta és inferior al d’una pantalla d’ordinador, de manera que cal simplificar i fer més accessibles els continguts.
Els buscadors penalitzen els webs que no ofereixen una versió per a mòbils, així que és interessant invertir temps en l’adaptació dels continguts per a la visibilització en aquests dispositius, i això s’anomena disseny responsive.
El disseny responsive consisteix a redimensionar i col·locar els diferents elements d’una pàgina web de manera que s’adaptin a l’amplada de la pantalla de qualsevol dispositiu.
Alguns consells per desenvolupar webs mòbils són:
- Evitar l’organització horitzontal (scroll o barra de desplaçament horitzontal) de la informació.
- Utilitzar una mida de text llegible (12 px.).
- Crear botons a vincles d’una mida òptima perquè sigui fàcil de clicar-hi.
Des de Micrològic Us ajudem a millorar la presència de la vostra empresa a Internet, a través d’una plataforma web, amb l’objectiu que pugueu arribar a més clients i milloreu la rendibilitat del vostre negoci, perquè per a qualsevol empresa tenir una bona pàgina web és essencial!