Es tracta d’un software multisectorial, amb programes ERP-CRM per cada sector, que no necessita gaire temps de posada en marxa, ni servidors de grans prestacions, per això és perfecte per a petites i mitjanes empreses.
Disposa d’un molt bon circuït de compres que va des de la petició d’ofertes a diferents proveïdors fins la recepció de la factura i posterior pagament, passant per comandes automàtiques, entrades a magatzem amb multi ubicacions, traçabilitat entre documents, impressió d’etiquetes, gestió documental, etc. El sistema de comandes a proveïdor automàtic inclòs en el software, permet planificar molt bé les compres de mercaderies perquè té en compte la temporalitat, els dies reaprovisionament, el temps de reposició, etc.
Hi ha un complet sistema de vendes amb el que es pot gestionar qualsevol magatzem amb senzillesa, realitzant el seguiment entre documents, gestionant les comandes pendents, devolucions, actualització automàtica de l’estoc i molt més.
També es poden realitzar les operacions més habituals de cobraments i pagaments amb el programa de gestió per empreses SQL-PYME, tot mitjançant una sola finestra des la qual es poden fer pagaments a proveïdors, cobraments de clients, traspassos entre comptes apertures de caixa, informes de situació dels venciments i molt més. En el software ERP – CRM es poden generar també remeses bancàries a través de la normativa bancària SEPA, i enviar-les al banc via la banca electrònica.
El sistema EDI incorporat en el programa de gestió per empreses SQL-PYME, permet intercanviar electrònicament documents comercials, com comandes, albarans, factures, etc... des de l’ordinador de la vostra empresa a l’ordinador del vostre proveïdor o client, així es redueixen despeses, s’estalvia temps i s’eviten errors humans.
Un software molt versàtil que es pot adaptar perfectament a les necessitats de la vostra empresa!
VOLEU MÉS INFORMACIÓ?