En aquest context, el mercat està cada vegada més repartit i la lluita entre empreses per aconseguir clients nous és més gran, les empreses han de buscar diferenciar-se de la resta a partir d’una relació amb el client excel·lent, perquè és més rendible mantenir un client que fer-ne un de nou, i això es pot aconseguir amb un software CRM que permeti analitzar i gestionar la informació per usar-la eficientment.
Aquest enfocament cap al client, considera que els objectius de màrqueting s’han de fixar tenint en compte les necessitats dels clients, per això cal investigar les necessitats dels diferents segments de consumidors, i adaptar les variables del màrqueting mix de manera que donin una resposta adequada per satisfer millor els consumidors.
A través dels programes de gestió, l’empresa pot obtenir informació pròpia que pot anar elaborant al llarg del temps, com ara informes sobre el nombre de clients i els seus gustos i preferències. Aquesta informació permetrà decidir quina és la millor estratègia per aconseguí els objectius que l’organització s’hagi proposat.
Per poder aconseguir aquestes fites, és important que hi hagi una estreta relació entre tots els departaments, per poder prendre decisions encertades i basades en informació treballada i fiable. També serà important elaborar un pla de control per avaluar les accions i calcular-ne la rendibilitat; a partir d’aquesta anàlisi es plantejaran constantment els nous objectius empresarials.
A Micrològic tenim programes de gestió que es poden adaptar a cada model empresarial, i permetre gestionar d’una forma més eficient la informació i la gestió de les organitzacions, per poder adaptar-se a aquest context actual i marcar la diferència!