Blog

Com millorar les xarxes socials de la teva marca?

Com millorar les xarxes socials de la teva marca?

Les xarxes socials són una eina de comunicació amb els nostres clients molt important, des d'on podem explicar quins serveis i productes oferim, les novetats, promocions o ofertes o fer campanyes publicitàries, però el més important és intentar crear un contingut que sigui valuós per la nostra audiència, que ens permeti crear una comunitat fidel al voltant de la nostra marca.

E-mail màrqueting des del CRM?

E-mail màrqueting des del CRM?

Poder utilitzar conjuntament dues eines tan potents com l’E-mail màrqueting i el CRM des d’un mateix lloc és un avenç molt important per l’estratègia de màrqueting de qualsevol empresa, i des de la nostra empresa ho fem possible, oferint conjuntament un software de gestió i una solució d’e-mail màrqueting.

Sabeu què és el Social Commerce?

Sabeu què és el Social Commerce?

El Social Commerce consisteix en integrar les xarxes socials dins del punt de venda online per tal d’aprofitar tot el flux de clients i possibles clients que ja són a les xarxes, es tracta de sociabilitzar el punt de venda, i apostar per un canal més social, en el que es millori l’experiència de compra dels usuaris, i es mostri una oferta rellevant i personalitzada per cada un.

Finalmente analizamos y continuamos

Finalmente analizamos y continuamos

L’aplicació d’un pla de màrqueting en una empresa no s’acaba mai, perquè un cop hem passat a l’acció cal que analitzem i continuem, veient com està anant tot, i si realment l’estratègia, les eines i les accions previstes estan portant a la consecució dels objectius empresarials.

Passar a l’acció

Passar a l’acció

Després d’haver planificat i formulat el pla de màrqueting, les empreses han de passar a l’acció, i per fer-ho cal tenir clares les respostes a aquestes tres preguntes:

Què és l’estratègia funcional?

Què és l’estratègia funcional?

L’estratègia funcional d’un pla de màrqueting empresarial consisteix en la selecció dels diferents components del mk mix: producte/servei, preu, distribució, i comunicació.

Perquè cal segmentar el mercat?

Perquè cal segmentar el mercat?

Com que no tots els clients tenen les mateixes necessitats o gustos, i els seus hàbits de compra i de consum varien, el que es fa és segmentar el mercat, o el que és el mateix, dividir els clients en grups homogenis, i per fer-ho cal que es compleixin una sèrie de condicions:

Com plantejar l’estratègia de màrqueting?

Com plantejar l’estratègia de màrqueting?

Per plantejar l’estratègia de màrqueting de l’empresa, cal que en tinguin clars tres conceptes bàsics, com són la visió, la missió i els valors.

Quines característiques ha de tenir un bon pla de màrqueting?

Quines característiques ha de tenir un bon pla de màrqueting?

Un bon pla de màrqueting serveix de mapa, indica com arribar del punt o situació actual fins als objectius fixats, per això en aquest post explicarem quines són les característiques més importants que ha de tenir per poder complir realment la seva funció.

Quina visió ens proporciona el pla de màrqueting?

Quina visió ens proporciona el pla de màrqueting?

El pla de màrqueting proporciona una visió clara de l’objectiu final i del que es vol aconseguir en el camí cap a aquest. També informa amb detall de les importantíssimes etapes que cal cobrir per arribar des d’on s’està fins a on es vol arribar.

Perquè aplicar màrqueting en la gestió de l’empresa?

Perquè aplicar màrqueting en la gestió de l’empresa?

Actualment cal aplicar màrqueting en la gestió de l’empresa perquè cal enfocar-se directament cap als clients, i fixar els objectius empresarials tenint en compte les seves necessitats, i per fer-ho cal investigar quines són, i adaptar totes les variables les màrqueting mix per tal que donin una resposta adequada a aquests consumidors.

Com treure el màxim partit del màrqueting relacional a les empreses?

Com treure el màxim partit del màrqueting relacional a les empreses?

Per poder treure el màxim partit del màrqueting relacional a les empreses és important utilitzar eines com un CRM (Customer Relationship Management) per gestionar les relacions amb els clients i tenir una base de dades molt complerta, amb informació actualitzada sobre estadístiques de compres, característiques del client, hàbits de consum, etc.

Este sitio web utiliza Cookies. Las cookies propias se usan para mejorar nuestros servicios y asegurar un buen funcionamiento de la página. El usuario tiene la posibilidad de aceptar solo las cookies necesarias o de aceptarlas todas. Además puede configurar su navegador pudiendo, si así lo desea, impedir que sean instaladas en su disco duro, aunque deberá tener en cuenta que dicha acción podrá ocasionar dificultades de navegación de la página web.

Acceptar totes les cookies
Acceptar només cookies necessàries
Com configurar