Blog

Heu pensat en crear una botiga online?

Heu pensat en crear una botiga online?

Ara que ha començat un nou curs, que per alguns és com un nou any, és el moment de fer nous plantejaments, i un de molt important és pensar en crear una botiga online, ja que després de tot el que hem viscut, el que no ha deixat de funcionar en cap moment és el món online, i molts negocis han aconseguit sobreviure gràcies a les noves tecnologies.

A les empreses el temps és or

A les empreses el temps és or

A Micrològic sabem perfectament que el temps és or, i per aquest motiu també oferim solucions de control horari, per poder gestionar millor els temps de treball i augmentar la productivitat i la rendibilitat de les empreses.

Servei tècnic per als vostres clients

Servei tècnic per als vostres clients

Gestionar el servei tècnic per als vostres clients, es a dir poder fer manteniments de prevenció, contractes de manteniment, intervencions, ordres de reparació, imputació d’hores i de materials, planificar correctament els recursos i controlar eficientment la facturació, pot marcar la diferència i crear un valor afegit que ajudi a fidelitzar-los i mantenir-los.

Programes de gestió per a totes les PIMES

Programes de gestió per a totes les PIMES

Des de Micrològic tenim programes de gestió per donar solució a pràcticament totes les Petites i Mitjanes empreses i també professionals autònoms, de sectors tan variats com comerços, hostaleria i restauració, assessories, etc.

Solucions de mobilitat

Solucions de mobilitat

A dia d’avui és important que les empreses siguin versàtils i puguin dur a terme els seus processos des de qualsevol indret, per això des de Micrològic també oferim solucions de mobilitat que estan integrades amb el programa de gestió, i que permeten treballar a temps real amb dispositius com ordinadors, mòbils, tablets, o PDA’s, etc., connectats a internet, i també a temps diferit sincronitzant les dades en el moment en que hi ha connexió.

Com treure el màxim partit del màrqueting relacional a les empreses?

Com treure el màxim partit del màrqueting relacional a les empreses?

Per poder treure el màxim partit del màrqueting relacional a les empreses és important utilitzar eines com un CRM (Customer Relationship Management) per gestionar les relacions amb els clients i tenir una base de dades molt complerta, amb informació actualitzada sobre estadístiques de compres, característiques del client, hàbits de consum, etc.

Digitalitzar-se o morir

Digitalitzar-se o morir

A dia d’avui digitalitzar-se empresarialment parlant té més importància que mai, perquè arrel de la pandèmia el món digital ha pres més importància que mai, i les empreses que han pogut continuar treballant, ha estat en part, gràcies a les noves tecnologies i a internet, per aquest motiu cal tenir i optimitzar la presència a internet.

Com gestionar la informació comercial

Com gestionar la informació comercial

Gestionar la informació comercial és essencial per l’empresa, per això és molt important disposar d’equipaments tècnics, persones i procediments que li permetin recollir dades, tractar-les i distribuir-les, de manera sistemàtica per tal que esdevinguin una bona font d’informació i constitueixin un referent útil per a la presa de decisions.

Quines avantatges té tenir un sistema Integrat de Gestió?

Quines avantatges té tenir un sistema Integrat de Gestió?

Un sistema Integrat de Gestió (ERP) és una aplicació que permet gestionar determinades funcions dels departaments d’una empresa i, a través de la utilització d’una base de dades comuna, permet compartir la informació que es genera dins de l’empresa amb tots els departaments.

Com millorar la relació amb els clients?

Com millorar la relació amb els clients?

La relació amb els clients és un dels actius més importants per una organització, ja que són els que fan possible que es pugui dur a terme l’activitat empresarial, sense clients no hi hauria negoci, per això és tan essencial millorar la interacció amb ells.

Com controlar la traçabilitat?

Com controlar la traçabilitat?

Controlar la traçabilitat dels articles que es produeixen o dels que es comercialitzen, així com la dels processos de gestió empresarial, és una necessitat real, tan per la normativa actual, com també per poder dur a terme una bona gestió, sobretot en el sector de l’alimentació, ja que una bona traçabilitat alimentària, que permeti controlar a la perfecció lots i caducitats és imprescindible.

Com organitzar la gestió comercial?

Com organitzar la gestió comercial?

A Micrològic també tenim solucions per organitzar la gestió comercial, ja que a través dels programes GESCO3 i SQL PYME, podreu gestionar els processos de compres i vendes de la vostra empresa, els cobraments i pagaments, les comissions a venedors, els estocs, les previsions de vendes i les dades estadístiques.

Tenim solucions de gestió

Tenim solucions de gestió

A Micrològic tenim solucions de gestió empresarial per a les empreses petites i mitjanes, coneixem molt bé el nostre teixit empresarial i fa molts anys que treballem per poder oferir a cada organització una fórmula per poder gestionar més eficientment la seva activitat, i per això tenim programes per gestionar millor les següents àrees:

Analitzar per millorar

Analitzar per millorar

Una de les claus per poder gestionar més efectivament una empresa és analitzar per millorar, cada una de les decisions i de les accions que es fan tenen unes conseqüències en les organitzacions, per això és bàsic veure quines són i quins repercussions, siguin positives o negatives han tingut.

Solucions de Mobilitat

Solucions de Mobilitat

El moment actual fa que a dia d’avui les organitzacions hagin d’estar preparades per tot tipus de situacions que els permetin vendre els productes i/o serveis, per això des de Micrològic tenim també solucions de mobilitat per poder fer operacions de venda des de qualsevol lloc i de manera fàcil i ràpida.

Control dels articles

Control dels articles

Els nostres programes de gestió SQL PYME i GESCO 3 permeten a les empreses poder tenir un molt bon control dels articles, i per tant treballar de forma més estructurada i organitzada per millorar tots els processos empresarials.

Solucions efectives per gestionar la vostra empresa

Solucions efectives per gestionar la vostra empresa

A Micrològic som especialistes en les solucions efectives per gestionar la vostra empresa, ja que amb els nostres programes GESCO3 i SQL- PYME es poden gestionar pràcticament tots els departaments d’una empresa de forma fàcil i sobretot eficient i efectiva.

Vendir3, un programa de recollida de comandes en ruta perfecte pel moment actual

Vendir3, un programa de recollida de comandes en ruta perfecte pel moment actual

En aquest nou post us volem parlar de Vendir3, un programa de recollida de comandes en ruta i auto venda, que està pensat per facilitar la gestió diària, i que és perfecte pel moment actual que estem vivint, en el que les vendes online poden ajudar a sobreviure i a salvar molts negocis.

Sumem els sistemes ERP i CRM

Sumem els sistemes ERP i CRM

En els dos anteriors posts hem explicat que són i com funcionen els Sistemes ERP i CRM, i en el d’avui volem explicar perquè integrar-los, i així poder aconseguir més competitivitat, ja que es poden millorar processos i comunicacions entre departaments.

Què són els sistemes CRM?

Què són els sistemes CRM?

Els sistemes CRM (Costumer Relationship Management) serveixen per poder treballar i gestionar la relació amb els clients de l’organització, es tracta d’un software que té com a tasca principal tenir tota la informació dels clients disponible en qualsevol moment, tant per poder accions concretes amb cada un, com per poder fer estudis de mercat i tenir dades més genèriques que permetin prendre bones decisions de màrqueting.

Què són els sistemes ERP?

Què són els sistemes ERP?

A Micrològic tenim solucions en programes de gestió i software ERP-CRM, que permeten que es puguin integrar per poder ajudar a millorar la gestió empresarial, però en aquest post volem explicar més concretament què són els sistemes ERP i perquè serveixen.

Software modular i escalable

Software modular i escalable

Un software modular i escalable és gairebé imprescindible per a qualsevol empresa, ja que suposa que té la capacitat d’adaptar-se a l’activitat i al creixement de cada organització, incloent noves funcionalitats sempre que siguin necessàries.

Més funcionalitats del software SQL-PYME

Més funcionalitats del software SQL-PYME

En aquest post volem continuar explicant més funcionalitats del software SQL-PYME que permetran una total adaptació a cada empresa i a cada sector.

Què podem fer amb un software SQL-PYME?

Què podem fer amb un software SQL-PYME?

Un software SQL-PYME és un programa de gestió ERP-CRM modular i completament personalitzable, que té la capacitat d’adaptar-se al sector i a l’activitat de cada empresa, a més a més, a mesura que es necessitin noves funcionalitats s’hi poden incorporar de forma fàcil i àgil.

Solucions de gestió online

Solucions de gestió online

Si alguna cosa estem aprenent fruit de la gran crisi provocada pel coronavirus que estem vivint, és que les empreses han d’estar preparades per tot tipus de situacions, sobretot han de tenir solucions de gestió online, per poder adaptar-se als nous temps i seguir treballant tot i les condicions adverses que hi puguin haver.

Solucions online de gestió comercial

Solucions online de gestió comercial

Des de Micrològic tenim solucions online amb programes de gestió comercial i software ERP-CRM, que s’adapten a les necessitats de cada sector, i que faciliten la gestió de la vostra organització perquè disposen d’una capacitat de personalització integrada.

DISTRITO K - mPYME Autoventa

DISTRITO K - mPYME Autoventa

mPYME AUTOVENDA, és una solució que completa les grans avantatges dels nostres programari de mobilitat mPYME. Gràcies a aquesta nova incorporació, hem dotat a les nostres solucions dels processos més exigents i necessaris en la gestió diària dels nostres clients.

DISTRITO K - Més informació en la tresoreria

DISTRITO K - Més informació en la tresoreria

Gestionar la tresoreria del nostre negoci de manera correcta i amb coneixement de cada operació, és de vital importància per conèixer l'estat econòmic de la nostra empresa.

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Accepto
Com configurar