Blog

Veneu productes i voleu controlar de forma fàcil les talles i colors?

Veneu productes i voleu controlar de forma fàcil les talles i colors?

Si gestioneu un negoci de venda de roba, sabates o complements, la gestió de talles i colors pot ser un repte. A Micrològic, us oferim solucions eficaces i senzilles amb els nostres programes de gestió: TERVEN3, GESCO3, SQL-TPV i SQL-PYME.

Més aspectes a tenir en compte del nou GA4

Més aspectes a tenir en compte del nou GA4

Per tal que tothom pugui preparar correctament el nou GA4, en aquest post explicarem més aspectes importants a tenir en compte, com per exemple els objectius, que en l’antic Analytics tenien un paper important, i ara desapareixen i prenen especial importància les interaccions.

Continuem amb Google Analytics 4

Continuem amb Google Analytics 4

En aquest post continuarem explicant més coses sobre Google Analytics 4, la nova versió que cal configurar el més ràpid possible ja que la Universal deixarà de funcionar aquest juliol del 2023.

Si encara no ho heu fet, és el moment de passar a Google Analytics 4

Si encara no ho heu fet, és el moment de passar a Google Analytics 4

Sí, definitivament és el moment de passar a Google Analytics 4, perquè a partir del mes de juliol d’aquest any l’Analytics Universal deixarà de funcionar, i per això en aquest post us volem explicar una de les principals característiques d’aquest nou sistema d’anàlisi.

Analitzar amb un sol cop d’ull amb SQL Business Intelligence

Analitzar amb un sol cop d’ull amb SQL Business Intelligence

En una empresa analitzar les dades i treure’n conclusions és tant important com definir l’estratègia, per aquest motiu, en aquest post, volem parlar d’aquest conjunt de mètodes i tècniques que les organitzacions utilitzen per prendre decisions tàctiques i estratègiques amb l’SQL Business Intelligence.

Com optimitzar l’arquitectura de la teva web?

Com optimitzar l’arquitectura de la teva web?

En aquest post explicarem com optimitzar l’arquitectura de la teva web, ja que juntament amb els enllaços interns, són els elements més importants per l’estructura de la pàgina, ja que garanteixen que els enllaços s’han distribuït de manera equitativa a tota la web.

Eines clau per la salut de la teva web

Eines clau per la salut de la teva web

En aquest post et volem explicar algunes eines clau per poder controlar el Seo i la salut de la teva web, Google Analytics, Google Search Console, Ryte, o plugins com Lighthouse, o Google Tag Assistant, ens ajudaran a saber què passa en tot moment a la nostra pàgina.

Com avaluem el contingut de la web?

Com avaluem el contingut de la web?

El contingut de la web juga un rol fonamental en la manera com el teu lloc web classifica en els resultats de cerca. Ha de ser únic i proporcionar valor afegit per als usuaris del la teva pàgina.

Com seleccionar les paraules clau per a la teva web?

Com seleccionar les paraules clau per a la teva web?

Seleccionar les paraules clau per la teva web et servirà per poder-les treballar i, sobretot, mesurar els avenços en posicionament, ja que caldrà dedicar-hi temps i recursos, per tant és important definir fites de posició per a aquelles paraules clau que són importants per SEO.

Continuem amb el SEO

Continuem amb el SEO

En aquest post continuarem explicant com treballar el SEO o posicionament orgànic d’una pàgina web pàgina web, i una de les principals eines per fer-ho són els Backlinks i enllaços entrants, ja que fan augmentar les possibilitats de posicionar la web, i també transmeten autoritat d’una pàgina a una altra.

Com optimitzar el contingut de la nostra web?

Com optimitzar el contingut de la nostra web?

En aquest post continuarem parlant de SEO, i concretament explicarem com optimitzar el contingut de la nostra web, ja que en aquest món del posicionament orgànic i del màrqueting digital, el contingut de valor, és el protagonista indiscutible de totes les accions que es poden fer.

Seguim amb els passos a fer per realitzar una auditoria SEO

Seguim amb els passos a fer per realitzar una auditoria SEO

En aquest nou post continuarem explicant els passos a fer per realitzar una auditoria SEO, i ho farem explicant la importància dels títols, ja que cal controlar tots els títols SEO que cada una de les pàgines que existeixin dins d’una web.

Com començar a fer una auditoria SEO a la pàgina web

Com començar a fer una auditoria SEO a la pàgina web

Fer una auditoria SEO és imprescindible per a tots aquells que volen fer un anàlisi web profund, i determinar les coses a corregir amb l’objectiu de millorar el posicionament orgànic a Google, i així poder escalar llocs a les SERP's.

Coneixeu les SERPs i el seu funcionament?

Coneixeu les SERPs i el seu funcionament?

En aquest post continuarem parlant d’aspectes clau del SEO, i concretament parlarem de les SERPs (Search Engine Result Pages) i del seu funcionament, ja que es tracta dels resultats que apareixen als buscadors d’internet, i per això és important tenir un bon posicionament en aquests llocs.

Què és el més important per posicionar una pàgina web?

Què és el més important per posicionar una pàgina web?

Hi ha molts aspectes a tenir en compte per posicionar una pàgina web, però n’hi ha un que és essencial, i és que l’objectiu de Google és que els usuaris tinguin la millor experiència de cerca, i per tant que trobin fàcilment i satisfactòriament allò que busquen.

Què és el més important per poder posicionar la teva web?

Què és el més important per poder posicionar la teva web?

En aquest post continuarem explicant els aspectes més importants per poder posicionar la teva web, començant pel més rellevant que és el de crear contingut propi, i de qualitat, que sigui fresc, original i sobretot aporti solucions i valor als usuaris que naveguin per la pàgina web.

Què es pot fer per millorar el SEO de la pàgina web?

Què es pot fer per millorar el SEO de la pàgina web?

Per millorar el SEO de la pàgina web es poden treballar diferents tipus d’estratègies tant nivell intern i extern, per poder posicionar-se millor en els resultats de busca de Google.

Sabeu què és el crawler?

Sabeu què és el crawler?

El Google crawler o GoogleBot, és un software que té la missió de rastrejar les pàgines web per indexar-les als servidors de Google, per tant, saber com funciona, us pot ajudar a optimitzar el vostre contingut i a ajustar-lo a les pautes de qualitat del motor de cerques.

Com funcionen els motors de búsqueda?

Com funcionen els motors de búsqueda?

Des de Micrològic oferim el servei de creació de pàgines web i correu electrònic, us ajudem a millorar la vostra presencia a Internet, però per fer-ho és important saber com funcionen els motors de busca, ja que aquesta rastregen tots els links existents al seu abast, creen un índex immens i decideixen mitjançant un algoritme secret com ordenar el que han trobat.

Vendre per WhatsApp

Vendre per WhatsApp

Uns mesos després que Facebook comprés WhatsApp, van aparèixer les primeres eines per a empreses, dins de la seva versió Business, en la qual les empreses podien incloure informació de valor afegit, com els horaris d’obertura o dades de contacte, a més de poder segmentar els usuaris.

Què és un Marketplace?

Què és un Marketplace?

Un Marketplace representa un concepte més ampli de vendes en línia, ja que en aquest tipus de plataformes, diferents botigues poden anunciar els seus productes, oferint d'aquesta forma, un ventall d'opcions a client.

Quina estructura hauria de tenir la nostra botiga online?

Quina estructura hauria de tenir la nostra botiga online?

Quan ja tinguem clar quina és la plataforma que més s’adapta a les necessitats del nostre e-commerce, caldrà pensar en l’estructura que hauria de tenir la nostra botiga online.

Crear un e-commerce que s’adapti a cada necessitat

Crear un e-commerce que s’adapti a cada necessitat

En aquest post continuarem parlant de les possibilitats que hi ha en el mercat per crear un e-commerce que s’adapti a cada necessitat concreta, i és que cal tenir en compte que els programaris de comerç electrònic de codi obert són molts i les tendències evolucionen molt ràpid.

Solucions per crear una botiga online

Solucions per crear una botiga online

En aquest post explicarem les diferents solucions que es poden trobar al mercat per crear una botiga online.

Com analitzar la competència del mercat digital?

Com analitzar la competència del mercat digital?

Actualment, el mercat digital es caracteritza per la forta competència, fins i tot, podem afirmar que el nivell de competència és superior a la del comerç tradicional, ja que aquest canal no hi entén de fronteres territorials i les barreres d’entrada són molt més febles.

Més coses a tenir en compte abans de muntar una botiga online

Més coses a tenir en compte abans de muntar una botiga online

En aquest post volem seguir explicant més coses a tenir en compte abans de muntar un botiga online, perquè com més anàlisi s’apliqui al començar qualsevol projecte, més probabilitats d’èxit hi haurà, ja que es podran definir d’una forma molt més clara les línies estratègiques a seguir.

En què cal pensar abans de crear una botiga online?

En què cal pensar abans de crear una botiga online?

Abans de crear una botiga online cal reflexionar i tenir en compte que la planificació estratègica del nou punt de venda, serà clau per garantir l’èxit del projecte, també és important plantejar el model de negoci que es vol establir a la xarxa.

Heu pensat en crear una botiga online?

Heu pensat en crear una botiga online?

Ara que ha començat un nou curs, que per alguns és com un nou any, és el moment de fer nous plantejaments, i un de molt important és pensar en crear una botiga online, ja que després de tot el que hem viscut, el que no ha deixat de funcionar en cap moment és el món online, i molts negocis han aconseguit sobreviure gràcies a les noves tecnologies.

Vendre online

Vendre online

La situació actual fa que vendre online pugui ser una solució per continuar endavant amb moltíssims negocis, i per tant cal buscar la millor solució per poder crear i gestionar, de forma fàcil i còmoda, una plataforma d’E-commerce.

Solucions per gestionar i augmentar les vendes dels comerços

Solucions per gestionar i augmentar les vendes dels comerços

A Micrològic també tenim solucions per gestionar i augmentar les vendes dels comerços, de les botigues i de les cadenes d’establiments de qualsevol sector, a través nostres programes de gestió, especialment creats i dissenyats, per a botigues.

Este sitio web utiliza Cookies. Las cookies propias se usan para mejorar nuestros servicios y asegurar un buen funcionamiento de la página. El usuario tiene la posibilidad de aceptar solo las cookies necesarias o de aceptarlas todas. Además puede configurar su navegador pudiendo, si así lo desea, impedir que sean instaladas en su disco duro, aunque deberá tener en cuenta que dicha acción podrá ocasionar dificultades de navegación de la página web.

Acceptar totes les cookies
Acceptar només cookies necessàries
Com configurar