Blog

Coneixeu les avantatges de CONTA3?

Coneixeu les avantatges de CONTA3?

En aquest post us explicarem les principals avantatges de CONTA3, el programa de comptabilitat general que ajuda a registrar la comptabilitat de vostre negoci, i que ofereix informació clara i útil per ajudar a prendre decisions.

Coneixeu el nostre software de fabricació?

Coneixeu el nostre software de fabricació?

El software de fabricació que nosaltres oferim permet controlar tot el procés productiu, planificar les fases de producció, imputar consums, desviacions de costos, doble unitat de mesura, etc, de manera que pot ajudar a la vostra empresa a aconseguir una gran avantatge competitiva.

Tenim solucions pel comerç minorista

Tenim solucions pel comerç minorista

Des de Micrològic tenim solucions pel comerç minorista, ja que els nostres programes i softwares de gestió estan creats per ajudar a gestionar millor aquests negocis i a treure el màxim rendiment en cada cas.

Com optimitzar al màxim el CRM?

Com optimitzar al màxim el CRM?

En aquest post us volem explicar com es pot fer per optimitzar al màxim el CRM, ja que es tracta d’un software que permet gestionar i treballar estratègicament la relació amb els clients.

Dues solucions definitives de gestió comercial

Dues solucions definitives de gestió comercial

En aquest post us volem explicar dues solucions definitives de gestió comercial i software ERP-CERM, que són tan versàtils que es poden adpatar a les necessitats de cada sector, i que poden facilitar la gestió de la vostra empresa perquè permeten personalitzar tot allò que sigui necessari.

Vendre per WhatsApp

Vendre per WhatsApp

Uns mesos després que Facebook comprés WhatsApp, van aparèixer les primeres eines per a empreses, dins de la seva versió Business, en la qual les empreses podien incloure informació de valor afegit, com els horaris d’obertura o dades de contacte, a més de poder segmentar els usuaris.

Sabeu què és el Social Commerce?

Sabeu què és el Social Commerce?

El Social Commerce consisteix en integrar les xarxes socials dins del punt de venda online per tal d’aprofitar tot el flux de clients i possibles clients que ja són a les xarxes, es tracta de sociabilitzar el punt de venda, i apostar per un canal més social, en el que es millori l’experiència de compra dels usuaris, i es mostri una oferta rellevant i personalitzada per cada un.

Què és un Marketplace?

Què és un Marketplace?

Un Marketplace representa un concepte més ampli de vendes en línia, ja que en aquest tipus de plataformes, diferents botigues poden anunciar els seus productes, oferint d'aquesta forma, un ventall d'opcions a client.

Quina estructura hauria de tenir la nostra botiga online?

Quina estructura hauria de tenir la nostra botiga online?

Quan ja tinguem clar quina és la plataforma que més s’adapta a les necessitats del nostre e-commerce, caldrà pensar en l’estructura que hauria de tenir la nostra botiga online.

Crear un e-commerce que s’adapti a cada necessitat

Crear un e-commerce que s’adapti a cada necessitat

En aquest post continuarem parlant de les possibilitats que hi ha en el mercat per crear un e-commerce que s’adapti a cada necessitat concreta, i és que cal tenir en compte que els programaris de comerç electrònic de codi obert són molts i les tendències evolucionen molt ràpid.

Solucions per crear una botiga online

Solucions per crear una botiga online

En aquest post explicarem les diferents solucions que es poden trobar al mercat per crear una botiga online.

Com analitzar la competència del mercat digital?

Com analitzar la competència del mercat digital?

Actualment, el mercat digital es caracteritza per la forta competència, fins i tot, podem afirmar que el nivell de competència és superior a la del comerç tradicional, ja que aquest canal no hi entén de fronteres territorials i les barreres d’entrada són molt més febles.

Més coses a tenir en compte abans de muntar una botiga online

Més coses a tenir en compte abans de muntar una botiga online

En aquest post volem seguir explicant més coses a tenir en compte abans de muntar un botiga online, perquè com més anàlisi s’apliqui al començar qualsevol projecte, més probabilitats d’èxit hi haurà, ja que es podran definir d’una forma molt més clara les línies estratègiques a seguir.

En què cal pensar abans de crear una botiga online?

En què cal pensar abans de crear una botiga online?

Abans de crear una botiga online cal reflexionar i tenir en compte que la planificació estratègica del nou punt de venda, serà clau per garantir l’èxit del projecte, també és important plantejar el model de negoci que es vol establir a la xarxa.

Perquè crear una botiga online?

Perquè crear una botiga online?

Crear una botiga online, i tenir una bona presència a internet, quan hi ha productes interessants i demandats per vendre és una molt bona idea, pot permetre fer arribar el producte al client final de forma directa, i a qualsevol indret del món, comencem enumerant les avantatges que hi ha:

Apliquem estratègia a la gestió empresarial?

Apliquem estratègia a la gestió empresarial?

Aplicar estratègia a la gestió empresarial és bàsic, ja que és el fil conductor per assolir els objectius, és a dir, és la referència per planificar les accions de màrqueting, ja que seran diferents depenent de quina estratègia s’utilitzi.

Finalmente analizamos y continuamos

Finalmente analizamos y continuamos

L’aplicació d’un pla de màrqueting en una empresa no s’acaba mai, perquè un cop hem passat a l’acció cal que analitzem i continuem, veient com està anant tot, i si realment l’estratègia, les eines i les accions previstes estan portant a la consecució dels objectius empresarials.

Passar a l’acció

Passar a l’acció

Després d’haver planificat i formulat el pla de màrqueting, les empreses han de passar a l’acció, i per fer-ho cal tenir clares les respostes a aquestes tres preguntes:

Què és l’estratègia funcional?

Què és l’estratègia funcional?

L’estratègia funcional d’un pla de màrqueting empresarial consisteix en la selecció dels diferents components del mk mix: producte/servei, preu, distribució, i comunicació.

Diferenciar-se i posicionar-se a través de programes CRM

Diferenciar-se i posicionar-se a través de programes CRM

Per a les empreses és molt important diferenciar-se i posicionar-se amb un clar valor diferencial, tot això es pot fer gràcies a programes CRM que parteixen de la base que no tots els clients són iguals, i per tant cal aplicar diferents estratègies segons les característiques i la rendibilitat de cada grup.

Com crear una oferta diferenciada?

Com crear una oferta diferenciada?

Després d’haver analitzat la situació, marcat els objectius que es volen aconseguir, definit l’estratègia i segmentat, els següent per una empresa serà intentar satisfer les necessitats de cada un dels mercats objectiu amb una oferta diferenciada per cada un, per fer-ho caldrà seguir tres fases:

Perquè cal segmentar el mercat?

Perquè cal segmentar el mercat?

Com que no tots els clients tenen les mateixes necessitats o gustos, i els seus hàbits de compra i de consum varien, el que es fa és segmentar el mercat, o el que és el mateix, dividir els clients en grups homogenis, i per fer-ho cal que es compleixin una sèrie de condicions:

Com plantejar l’estratègia de màrqueting?

Com plantejar l’estratègia de màrqueting?

Per plantejar l’estratègia de màrqueting de l’empresa, cal que en tinguin clars tres conceptes bàsics, com són la visió, la missió i els valors.

Seguim al vostre costat amb les nostres solucions de gestió empresarial

Seguim al vostre costat amb les nostres solucions de gestió empresarial

Aquest 2022 seguim la vostre costat amb les nostres solucions de gestió empresarial, perquè aquesta és la nostra vocació des de 1988, sent especialistes en diferents tipus de programes i softwares de gestió, per trobar l’opció que millor s’adapti al vostre negoci.

Adéu cookies, hola CRM’S

Adéu cookies, hola CRM’S

Ara que falta poc per dir adéu a les cookies, és el moment de dir hola als CRM’s, i empresarialment parlant apostar per estratègies i plans de comunicació que estiguin enfocats a manejar la relació amb els clients i potencials.

L’anàlisi de la situació, una etapa clau

L’anàlisi de la situació, una etapa clau

L’anàlisi de la situació és una etapa clau en una empresa que vulgui elaborar un pla de màrqueting, que consisteix en recopilar la major quantitat d’informació possible sobre l’entorn i sobre l’empresa.

Els objectius ben clars

Els objectius ben clars

Una de les principals guies que té una empresa per desenvolupar la seva activitat és saber allò que vol aconseguir, i fer fer-ho és molt important que tingui clar els objectius que vol aconseguir, i les també els millors programes de gestió per poder-los aconseguir.

Quines característiques ha de tenir un bon pla de màrqueting?

Quines característiques ha de tenir un bon pla de màrqueting?

Un bon pla de màrqueting serveix de mapa, indica com arribar del punt o situació actual fins als objectius fixats, per això en aquest post explicarem quines són les característiques més importants que ha de tenir per poder complir realment la seva funció.

L’estratègia a les empreses

L’estratègia a les empreses

L’estratègia a les empreses és bàsica per marcar un camí a seguir per aconseguir els seus objectius, però cada estil de direcció empresarial, determinarà l’estructura, l’organització i la forma d’operar, pel que les possibilitats són infinites.

Quina visió ens proporciona el pla de màrqueting?

Quina visió ens proporciona el pla de màrqueting?

El pla de màrqueting proporciona una visió clara de l’objectiu final i del que es vol aconseguir en el camí cap a aquest. També informa amb detall de les importantíssimes etapes que cal cobrir per arribar des d’on s’està fins a on es vol arribar.

Digitalitzar-se o morir

Digitalitzar-se o morir

La pandèmia ha tingut moltes conseqüències, i una d’elles és que ha accelerat la transformació digital de les empreses, i per a moltes empeses això significa un gran repte i una gran transformació que han d’assumir, perquè a dia d’avui el dilema podria ser “digitalitzar-se o morir”.

Perquè aplicar màrqueting en la gestió de l’empresa?

Perquè aplicar màrqueting en la gestió de l’empresa?

Actualment cal aplicar màrqueting en la gestió de l’empresa perquè cal enfocar-se directament cap als clients, i fixar els objectius empresarials tenint en compte les seves necessitats, i per fer-ho cal investigar quines són, i adaptar totes les variables les màrqueting mix per tal que donin una resposta adequada a aquests consumidors.

Analitzar per millorar

Analitzar per millorar

A totes les empreses hi ha moltíssimes dades que cal analitzar per millorar, és el que s’anomena business intelligence, i és la capacitat de poder transformar les dades en informació, a través d’estadístiques dinàmiques i gràfiques que permetin veure i poder analitzar situacions que permetin prendre millors decisions empresarials.

Com premiar als millors clients?

Com premiar als millors clients?

Algunes accions de màrqueting van orientades a premiar els millors clients o a mantenir els clients actuals en comptes de posar l’èmfasi a trobar-ne de nous, ja que per a qualsevol empresa és molt més rentable mantenir un client actual, que fer-un de nou.

Solucions de CRM per la gestió de la relació amb els clients

Solucions de CRM per la gestió de la relació amb els clients

Les solucions de CRM per la gestió de la relació amb els clients són cada vegada més importants, perquè ens trobem en un mercat cada vegada més global, amb una gran saturació de l’oferta que dóna més possibilitats d’elecció als clients, i un accés més fàcil i econòmic a la informació, la qual cosa li permet conèixer, amb detall, el que s’ajusta més a les seves necessitats.

Què poden oferir les noves tecnologies a les empreses?

Què poden oferir les noves tecnologies a les empreses?

Les noves tecnologies ens ofereixen múltiples eines per aprofundir en el coneixement del consumidor, recopilant dades i, a la vegada, facilitant la interacció que proporciona un ampli ventall de possibilitats per comunicar la presència d’un producte o servei en el mercat.

Perquè cal tenir els millors programes de gestió?

Perquè cal tenir els millors programes de gestió?

Actualment, en el mercat els clients estan més ben informats i tenen més clar el que volen per altra banda l’accés a les noves tecnologies i als nous sistemes de producció és més fàcil per a les empreses, la qual cosa augmenta la competència en molts sectors, per això és tan important disposar dels millors programes de gestió.

Que més inclou l’SQL obres i projectes?

Que més inclou l’SQL obres i projectes?

El nostre software SQL obres i projectes és tan complert que a més a més de les funcionalitats més importants, que ja em explicat en altres posts, permet també imputar despeses, fer certificacions i facturar, funcions de tresoreria, gestió documental, agenda i CRM.

Perquè són tan importants els programes de gestió a les empreses?

Perquè són tan importants els programes de gestió a les empreses?

Els programes de gestió són realment importants per a les empreses, ja que el mercat està cada vegada més repartit, i la lluita per aconseguir clients nous és més gran. Actualment les organitzacions han de buscar diferenciar-se de la resta a partir d’una relació amb el client excel·lent, perquè és més rendible mantenir un client que fer-ne un de nou.

GESCO 3, el programa de gestió més versàtil

GESCO 3, el programa de gestió més versàtil

GESCO 3 és un dels softwares de gestió més versàtils del mercat perquè permet gestionar la vostra empresa amb aquest únic programa, és un software ERP molt complert, econòmic, i que és intuïtiu i fàcil d’utilitzar.

Heu pensat en crear una botiga online?

Heu pensat en crear una botiga online?

Ara que ha començat un nou curs, que per alguns és com un nou any, és el moment de fer nous plantejaments, i un de molt important és pensar en crear una botiga online, ja que després de tot el que hem viscut, el que no ha deixat de funcionar en cap moment és el món online, i molts negocis han aconseguit sobreviure gràcies a les noves tecnologies.

A les empreses el temps és or

A les empreses el temps és or

A Micrològic sabem perfectament que el temps és or, i per aquest motiu també oferim solucions de control horari, per poder gestionar millor els temps de treball i augmentar la productivitat i la rendibilitat de les empreses.

Servei tècnic per als vostres clients

Servei tècnic per als vostres clients

Gestionar el servei tècnic per als vostres clients, es a dir poder fer manteniments de prevenció, contractes de manteniment, intervencions, ordres de reparació, imputació d’hores i de materials, planificar correctament els recursos i controlar eficientment la facturació, pot marcar la diferència i crear un valor afegit que ajudi a fidelitzar-los i mantenir-los.

Programes de gestió per a totes les PIMES

Programes de gestió per a totes les PIMES

Des de Micrològic tenim programes de gestió per donar solució a pràcticament totes les Petites i Mitjanes empreses i també professionals autònoms, de sectors tan variats com comerços, hostaleria i restauració, assessories, etc.

Solucions de mobilitat

Solucions de mobilitat

A dia d’avui és important que les empreses siguin versàtils i puguin dur a terme els seus processos des de qualsevol indret, per això des de Micrològic també oferim solucions de mobilitat que estan integrades amb el programa de gestió, i que permeten treballar a temps real amb dispositius com ordinadors, mòbils, tablets, o PDA’s, etc., connectats a internet, i també a temps diferit sincronitzant les dades en el moment en que hi ha connexió.

Com treure el màxim partit del màrqueting relacional a les empreses?

Com treure el màxim partit del màrqueting relacional a les empreses?

Per poder treure el màxim partit del màrqueting relacional a les empreses és important utilitzar eines com un CRM (Customer Relationship Management) per gestionar les relacions amb els clients i tenir una base de dades molt complerta, amb informació actualitzada sobre estadístiques de compres, característiques del client, hàbits de consum, etc.

Micrològic, més de 30 anys oferint solucions informàtiques

Micrològic, més de 30 anys oferint solucions informàtiques

En aquest post ens agradaria que ens coneguéssiu encara millor, ja que des de la nostra empresa Micrològic, fa més de 30 anys que oferim solucions informàtiques a petites i mitjanes empreses, des del 1988 estem al vostres servei, i actualment treballem amb més de 2.500 empreses que aposten pels nostres serveis.

Digitalitzar-se o morir

Digitalitzar-se o morir

A dia d’avui digitalitzar-se empresarialment parlant té més importància que mai, perquè arrel de la pandèmia el món digital ha pres més importància que mai, i les empreses que han pogut continuar treballant, ha estat en part, gràcies a les noves tecnologies i a internet, per aquest motiu cal tenir i optimitzar la presència a internet.

Com gestionar la informació comercial

Com gestionar la informació comercial

Gestionar la informació comercial és essencial per l’empresa, per això és molt important disposar d’equipaments tècnics, persones i procediments que li permetin recollir dades, tractar-les i distribuir-les, de manera sistemàtica per tal que esdevinguin una bona font d’informació i constitueixin un referent útil per a la presa de decisions.

La informació és poder

La informació és poder

La informació és poder i és un actiu molt importat a qualsevol tipus d’organització, per això és fonamental tenir els millors sistemes per al tractament de dades i informació que aportaran coneixement a l’empresa, i possibilitaran la presa de decisions estratègiques.

Quines avantatges té tenir un sistema Integrat de Gestió?

Quines avantatges té tenir un sistema Integrat de Gestió?

Un sistema Integrat de Gestió (ERP) és una aplicació que permet gestionar determinades funcions dels departaments d’una empresa i, a través de la utilització d’una base de dades comuna, permet compartir la informació que es genera dins de l’empresa amb tots els departaments.

Com millorar la relació amb els clients?

Com millorar la relació amb els clients?

La relació amb els clients és un dels actius més importants per una organització, ja que són els que fan possible que es pugui dur a terme l’activitat empresarial, sense clients no hi hauria negoci, per això és tan essencial millorar la interacció amb ells.

Com controlar la traçabilitat?

Com controlar la traçabilitat?

Controlar la traçabilitat dels articles que es produeixen o dels que es comercialitzen, així com la dels processos de gestió empresarial, és una necessitat real, tan per la normativa actual, com també per poder dur a terme una bona gestió, sobretot en el sector de l’alimentació, ja que una bona traçabilitat alimentària, que permeti controlar a la perfecció lots i caducitats és imprescindible.

Com organitzar la gestió comercial?

Com organitzar la gestió comercial?

A Micrològic també tenim solucions per organitzar la gestió comercial, ja que a través dels programes GESCO3 i SQL PYME, podreu gestionar els processos de compres i vendes de la vostra empresa, els cobraments i pagaments, les comissions a venedors, els estocs, les previsions de vendes i les dades estadístiques.

Gestionar correctament les nòmines i la seguretat social

Gestionar correctament les nòmines i la seguretat social

En un context com l’actual en el que hi ha tants canvis en el món laboral, és molt important poder gestionar correctament les nòmines i la seguretat social de la plantilla, i això és pot fer còmodament amb el nostres programa NOMINA3.

Gestioneu comunitats de propietaris?

Gestioneu comunitats de propietaris?

Gestionar comunitats de propietaris no sempre és una tasca fàcil, perquè hi ha múltiples aspectes per tenir en compte i que cal gestionar, també és important disposar d’eines i recursos que permetin poder resoldre ràpidament totes les incidències que poden sorgir cada dia.

Ara que toca presentar les declaracions de la renda

Ara que toca presentar les declaracions de la renda

Ara que és època de presentar les declaracions de la renda, és important tenir eines que facilitin al màxim aquesta tasca, i des de Micrològic tenim els programes FISCAL 3 I SQL CONTA, que permeten generar tots els models fiscals necessaris des del vostre ordinador, i després enviar-los a la vostra assessoria, o directament a l’Agència Tributària.

La millor solució per gestionar obres i projectes de construcció

La millor solució per gestionar obres i projectes de construcció

A Micrològic també tenim la millor solució per gestionar obres i projectes de construcció, es tracta del programa de gestió SQL OBRAS, que permet unificar-ho tot en un, és un ERP exclusivament dirigit i creat per a empreses de construcció i instal·lacions, que permet tenir tota la informació a dins d’aquest únic programa.

Els turistes tenen ganes de viatjar i els hotels i allotjaments han d’estar preparats

Els turistes tenen ganes de viatjar i els hotels i allotjaments han d’estar preparats

Després de tot el que ha passat aquest últim any, l’estiu del 2021 es presenta com una bona oportunitat pels hotels i allotjaments, perquè els turistes tenen ganes de tornar a viatjar, per això cal tenir-ho tot preparat i buscar les millors fórmules de gestió.

També volem ajudar a la restauració a tornar a obrir amb normalitat

També volem ajudar a la restauració a tornar a obrir amb normalitat

Ara que sembla que les mesures restrictives es van acabant, i que els restaurants ja podran tornar a servir sopars després de 6 mesos, des de Micrològic també volem ajudar a la restauració a tornar a obrir amb normalitat, i a millorar el servei i la gestió dels establiments.

Volem ajudar als comerços a recuperar la normalitat

Volem ajudar als comerços a recuperar la normalitat

Des de Mircològic volem ajudar als comerços a recuperar la normalitat amb els nostres softwares de gestió per botigues, amb els que es podrà millorar la gestió i la competitivitat dels establiments comercials, per estar preparats pel futur, i per poder deixar enrere tota aquesta etapa tan dura que ha provocat la pandèmia.

Formem part del Sigrup

Formem part del Sigrup

En aquest nou post us volem explicar que des de Micrològic formem part del Sigrup, un grup d’empreses especialitzades en el món de la informàtica i les telecomunicacions, creat per oferir solucions informàtiques i tecnològiques a les PIMES.

Solucions per assessories

Solucions per assessories

Des de Micrològic també tenim solucions per assessories, a través dels nostres serveis i programes podem col·laborar a augmentar l’eficiència, la productivitat, i capacitat del despatx.

Solucions integrals en telefonia per internet i videoconferència

Solucions integrals en telefonia per internet i videoconferència

En uns moments tan virtuals com els actuals, les solucions integrals en telefonia per internet i videoconferència, que oferim des de Micrològic, tenen més importància que mai, ja que tots aquests elements són els que han permès a moltes empreses continuar amb la seva activitat online, i poder continuar la comunicació empresarial, tan interna, com externa.

Tenim solucions de gestió

Tenim solucions de gestió

A Micrològic tenim solucions de gestió empresarial per a les empreses petites i mitjanes, coneixem molt bé el nostre teixit empresarial i fa molts anys que treballem per poder oferir a cada organització una fórmula per poder gestionar més eficientment la seva activitat, i per això tenim programes per gestionar millor les següents àrees:

Presentar els models fiscals amb un clic

Presentar els models fiscals amb un clic

Ara que el 2020 ja s’ha acabat, caldrà enviar i preparar tota la documentació i les dades que l’Agència Tributària necessita per la renda i els impostos; des de Micrològic també tenim solucions per ajudar-vos a fer aquest procés més senzill i a poder presentar els models fiscals amb un clic.

Com comptabilitzar i conciliar els apunts bancaris?

Com comptabilitzar i conciliar els apunts bancaris?

Els apunts bancaris són els moviments reals que hi ha en tots els comptes de les organitzacions, i per poder portar una comptabilitat perfecta és imprescindible poder-los comptabilitzar i també conciliar amb el sistema intern de cada empresa.

Digitalització de la informació i de les factures

Digitalització de la informació i de les factures

Des de Micrològic també tenim sistemes per poder fer la digitalització de la informació i de les factures, disposem d’un programa de gestió documental, amb el que també es pot fer l’escaneig i la comptabilització automàtica de les factures, es tracta d’unes aplicacions de software de gestió que poden ajudar a estalviar temps i diners, i a millorar la productivitat empresarial.

Teniu firma digital manuscrita?

Teniu firma digital manuscrita?

La firma digital manuscrita és un sistema legal, ja que l’autenticitat de la signatura està garantida, còmode, ràpid i segur per poder signar qualsevol tipus de document que estigui en format PDF, amb el consegüent estalvi de paper, i també de temps, ja que es poden estalviar molts passos d’impressió i arxiu de documents.

Vendre online

Vendre online

La situació actual fa que vendre online pugui ser una solució per continuar endavant amb moltíssims negocis, i per tant cal buscar la millor solució per poder crear i gestionar, de forma fàcil i còmoda, una plataforma d’E-commerce.

Solucions per gestionar i augmentar les vendes dels comerços

Solucions per gestionar i augmentar les vendes dels comerços

A Micrològic també tenim solucions per gestionar i augmentar les vendes dels comerços, de les botigues i de les cadenes d’establiments de qualsevol sector, a través nostres programes de gestió, especialment creats i dissenyats, per a botigues.

Gestionar i treballar per projectes

Gestionar i treballar per projectes

En uns moments com els actuals, en els que cal disposar de totes les eines empresarials més efectives per poder continuar treballant, siguin quines siguin les circumstàncies, és essencial poder comptar amb sistemes per gestionar i treballar per projectes com timenet i el programa SQL PYME.

Analitzar per millorar

Analitzar per millorar

Una de les claus per poder gestionar més efectivament una empresa és analitzar per millorar, cada una de les decisions i de les accions que es fan tenen unes conseqüències en les organitzacions, per això és bàsic veure quines són i quins repercussions, siguin positives o negatives han tingut.

Solucions de Mobilitat

Solucions de Mobilitat

El moment actual fa que a dia d’avui les organitzacions hagin d’estar preparades per tot tipus de situacions que els permetin vendre els productes i/o serveis, per això des de Micrològic tenim també solucions de mobilitat per poder fer operacions de venda des de qualsevol lloc i de manera fàcil i ràpida.

Control dels articles

Control dels articles

Els nostres programes de gestió SQL PYME i GESCO 3 permeten a les empreses poder tenir un molt bon control dels articles, i per tant treballar de forma més estructurada i organitzada per millorar tots els processos empresarials.

Solucions efectives per gestionar la vostra empresa

Solucions efectives per gestionar la vostra empresa

A Micrològic som especialistes en les solucions efectives per gestionar la vostra empresa, ja que amb els nostres programes GESCO3 i SQL- PYME es poden gestionar pràcticament tots els departaments d’una empresa de forma fàcil i sobretot eficient i efectiva.

Solucions administratives efectives

Solucions administratives efectives

A nivell empresarial és molt important poder tenir solucions administratives efectives que permetin poder gestionar eficaçment la comptabilitat, la fiscalitat, les nòmines i la seguretat social de les PIMES, ja que són aspectes bàsics per a qualsevol empresa.

Obertura del nou exercici amb el programa de gestió GESCO3.

Obertura del nou exercici amb el programa de gestió GESCO3.

El millor moment per fer aquesta operació és quan calgui començar a entrar dades del nou any. També es recomana que per facilitar la gestió i actualització de dades entre els dos anys, abans de crear el nou any, s’hagin fet totes les operacions pendents de l’any en curs.

Obertura del nou exercici amb el programa de comptabilitat CONTA3

Obertura del nou exercici amb el programa de comptabilitat CONTA3

El programa de comptabilitat CONTA3 us permet crear de forma molt fàcil un nou exercici comptable. El millor moment per fer aquest pas és quan tingueu que començar a entrar assentaments del nou exercici.

SQL CONTA, el software ERP de comptabilitat pels més exigents

SQL CONTA, el software ERP de comptabilitat pels més exigents

SQL CONTA, el software ERP de comptabilitat pels més exigents, ja que es pot adaptar fàcilment als diferents nivells de necessitats de petites i mitjanes empreses, també a tots els canvis fiscals que hi pugui haver, per tal de poder tenir una radiografia clara i complerta de l’estat econòmic de l’empresa.

RESTA3, el software dissenyat per solucionar la gestió de bars i restaurants

RESTA3, el software dissenyat per solucionar la gestió de bars i restaurants

RESTA3 és el nostre software especialment dissenyat per solucionar totes les necessitats de gestió de bars i restaurants, ja que permet treballar les reserves, poder entrar els càrrecs de cada taula en el moment de fer les comandes i connectant-les amb la cuina i el celler.

Hotel3, un programa de gestió creat per hotels i turisme rural

Hotel3, un programa de gestió creat per hotels i turisme rural

Hotel3 és el nostre programa de gestió creat per donar solucions als hotels i als allotjaments de turisme rural, ja que està pensat per facilitar la gestió diària i poder resoldre de manera fàcil i àgil totes les necessitats d’administració d’un hotel.

FINCA3, el programa per administrar finques

FINCA3, el programa per administrar finques

Dins del ventall de solucions de gestió per a petites i mitjanes empreses que oferim, hi ha FINCA3, que és un programa per administrar finques creat i dissenyat per resoldre de manera fàcil, àgil i senzilla l’administració de les comunitats de propietaris.

Fiscal3, el nostre programa creat per fer declaracions fiscals

Fiscal3, el nostre programa creat per fer declaracions fiscals

Fiscal3 és el nostre programa creat per fer declaracions fiscals, utilitzant els impresos d’hisenda, O els models tributaris, de manera que es poden confeccionar de forma professional les principals declaracions de l’Agència Tributària (AEAT), com els càlculs de mòduls, l’impost de societats, l’IVA, L’IRPF, etc.

Nou logo i nova web

Nou logo i nova web

Els temps canvien i evolucionen i nosaltres també, per aquest motiu tenim un nou logo i una nova web: programesdegestio.cat, fruit d’un procés de millora i de “restyling”, per seguir oferint les millors solucions de gestió empresarial online, i també offline.

NOMINA3, el programa de gestió dels recursos humans

NOMINA3, el programa de gestió dels recursos humans

NOMINA3 és el nostre programa de gestió dels recursos humans per a PIMES, que ha estat creat per poder solucionar fàcilment el càlcul de les nòmines de la plantilla, la Seguretat Social de l’empresa i dels treballadors, i també les retencions de l’IRPF.

CONTA3 el programa de comptabilitat general que facilita la gestió diària

CONTA3 el programa de comptabilitat general que facilita la gestió diària

CONTA3 és el programa de comptabilitat que ha estat creat per poder donar solucions àgils per dur a terme les tasques administratives de petites i mitjanes empreses, i facilitar la gestió diària de les PIMES.

Vendir3, un programa de recollida de comandes en ruta perfecte pel moment actual

Vendir3, un programa de recollida de comandes en ruta perfecte pel moment actual

En aquest nou post us volem parlar de Vendir3, un programa de recollida de comandes en ruta i auto venda, que està pensat per facilitar la gestió diària, i que és perfecte pel moment actual que estem vivint, en el que les vendes online poden ajudar a sobreviure i a salvar molts negocis.

Terven3 el programa dissenyat per vendre al taulell

Terven3 el programa dissenyat per vendre al taulell

Terven3 és un programa dissenyat per vendre al taulell de manera àgil i fàcil, és la solució que oferim a través d’un terminal de punt de venda. Amb aquest software es poden fer tiquets de venda, albarans i factures, es poden controlar tots els moviments de la caixa, es pot cobrar en efectiu, o través de targeta de crèdit.

Voleu saber més coses sobre el software Gesco3?

Voleu saber més coses sobre el software Gesco3?

El software Gesco3 de gestió ERP - CRM està creat i pensat per cobrir les necessitat de petites i mitjanes empreses que vulguin millorar els processos de gestió global de la seva empresa, facilita la feina empresarial perquè permet:

Serveis especials per a assessories

Serveis especials per a assessories

Des de Micrològic oferim serveis especials per a assessories, tenim programes pensats i creats per aquest sector, es tracta d’una complertíssima carta en la que hi ha solucions de comptabilitat, fiscalitat, nòmines i seguretat social, facturació, administració de finques, escaneig i també comptabilització automàtica de les factures.

Sumem els sistemes ERP i CRM

Sumem els sistemes ERP i CRM

En els dos anteriors posts hem explicat que són i com funcionen els Sistemes ERP i CRM, i en el d’avui volem explicar perquè integrar-los, i així poder aconseguir més competitivitat, ja que es poden millorar processos i comunicacions entre departaments.

Què són els sistemes CRM?

Què són els sistemes CRM?

Els sistemes CRM (Costumer Relationship Management) serveixen per poder treballar i gestionar la relació amb els clients de l’organització, es tracta d’un software que té com a tasca principal tenir tota la informació dels clients disponible en qualsevol moment, tant per poder accions concretes amb cada un, com per poder fer estudis de mercat i tenir dades més genèriques que permetin prendre bones decisions de màrqueting.

Què són els sistemes ERP?

Què són els sistemes ERP?

A Micrològic tenim solucions en programes de gestió i software ERP-CRM, que permeten que es puguin integrar per poder ajudar a millorar la gestió empresarial, però en aquest post volem explicar més concretament què són els sistemes ERP i perquè serveixen.

Software modular i escalable

Software modular i escalable

Un software modular i escalable és gairebé imprescindible per a qualsevol empresa, ja que suposa que té la capacitat d’adaptar-se a l’activitat i al creixement de cada organització, incloent noves funcionalitats sempre que siguin necessàries.

Solucions d’internet

Solucions d’internet

A Micrològic també tenim solucions d’internet, ja fa més de 20 anys, des del 1977, que creem pàgines web, botigues online, i també oferim serveis de registre de dominis, de correu electrònic i d’e-mail marketing.

Gestió de botigues i supermercats

Gestió de botigues i supermercats

A Micrològic tenim programes per a la gestió de botigues i supermercats, que són totalment personalitzables i que es poden adaptar a la perfecció a qualsevol tipus de comerç o cadena d’establiments.

SQL-Obres o projectes

SQL-Obres o projectes

L’SQL Obres o projectes és un software especialment pensat pel sector de la construcció, es tracta d’una programa de gestió que permet preparar pressupostos, planificar l’obra i imputar costos a cada cosa, treballar en les certificacions, i també en la facturació i comptabilitat.

Més funcionalitats del software SQL-PYME

Més funcionalitats del software SQL-PYME

En aquest post volem continuar explicant més funcionalitats del software SQL-PYME que permetran una total adaptació a cada empresa i a cada sector.

Què podem fer amb un software SQL-PYME?

Què podem fer amb un software SQL-PYME?

Un software SQL-PYME és un programa de gestió ERP-CRM modular i completament personalitzable, que té la capacitat d’adaptar-se al sector i a l’activitat de cada empresa, a més a més, a mesura que es necessitin noves funcionalitats s’hi poden incorporar de forma fàcil i àgil.

Solucions de gestió online

Solucions de gestió online

Si alguna cosa estem aprenent fruit de la gran crisi provocada pel coronavirus que estem vivint, és que les empreses han d’estar preparades per tot tipus de situacions, sobretot han de tenir solucions de gestió online, per poder adaptar-se als nous temps i seguir treballant tot i les condicions adverses que hi puguin haver.

Solucions online de gestió comercial

Solucions online de gestió comercial

Des de Micrològic tenim solucions online amb programes de gestió comercial i software ERP-CRM, que s’adapten a les necessitats de cada sector, i que faciliten la gestió de la vostra organització perquè disposen d’una capacitat de personalització integrada.

La importància de la gestió i comunicacions online

La importància de la gestió i comunicacions online

A dia d’avui és més important que mai disposar de solucions empresarials de gestió i comunicacions online, que permetin adaptar-se a les necessitats concretes de cada sector i de cada organització, que siguin fàcils d’implementar i que permetin gestionar online el dia a dia de les PIMES.

Informàtica3 RESTA3 - Carta on-line

Informàtica3 RESTA3 - Carta on-line

RESTA3 permet als teus clients consultar, utilitzant el seu telèfon mòbil, la carta del restaurant.

DISTRITO K - mPYME Autoventa

DISTRITO K - mPYME Autoventa

mPYME AUTOVENDA, és una solució que completa les grans avantatges dels nostres programari de mobilitat mPYME. Gràcies a aquesta nova incorporació, hem dotat a les nostres solucions dels processos més exigents i necessaris en la gestió diària dels nostres clients.

DISTRITO K - Més informació en la tresoreria

DISTRITO K - Més informació en la tresoreria

Gestionar la tresoreria del nostre negoci de manera correcta i amb coneixement de cada operació, és de vital importància per conèixer l'estat econòmic de la nostra empresa.

Informàtica3 HOTEL3 - Check in online

Informàtica3 HOTEL3 - Check in online

El check in online et permetrà reduir les cues i el temps d'espera dels hostes a la recepció de l'hotel, agilitzant el procés d'entrada.

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Accepto
Com configurar