NOMINA 3 permet gestionar tant les nòmines com la Seguretat Social de treballadors/ores que pertanyin tant al Règim General (tenint en compte dins d’aquest el Col·lectiu d’Artistes), com també al Règim Especial Agrari.
El nostre programa de gestió dels recursos humans permet confeccionar:
- Nòmines, fent l’entrada de salaris a nivell de conveni, i calculant-los un cop s’hagi seleccionat el període (mesos de l’any, pagues extres o endarreriments) i també havent entrat les incidències. El programa també permet indicar futures variacions de salari, i confeccionar els rebuts.
- Contractes i certificats de la plantilla, i també comunicats d’alta o de pròrroga segons la modalitat escollida.
- Documents de cotització i afiliació a la Seguretat Socials (Sistema RED), de manera que es poden confeccionar automàticament els següents documents de cotització: TC2, TC2/8, TC2/19, TC1, TC1/8, TC1/19, TC18, TC4/5 i FLC, i també TC’s complementaris. El programa també permet generar i rectificar les possibles altes, baixes o variacions que hi puguin haver.
- Retencions de l’IRPF, es poden acumular i també entrar altres perceptors subjectes a retenció per IRPF, i partint d’aquesta informació es poden obtenir els impresos i certificats de retenció.
- Comunicació de certificats d’empresa (Certific@2)
- Comunicació de contractacions al Servei d’Ocupació (Contrat@)
El programa també permet que es pugui generar un assentament de comptabilització automàtica per CONTA3, i també que es pugui imprimir. De la mateixa manera també es poden preparar per impressió resums anuals d’absentisme, càlcul de vacances, de personal de plantilla, mèrits anuals, i costos de salaris mensuals i anuals.
Com tots el nostres programes de gestió, NOMINA3 està pensat per facilitar el dia a dia de les petites i mitjanes empreses, i fer més fàcil la gestió dels recursos humans.