L'automatització de magatzems és la clau per a una cadena logística optimitzada i eficient, per això l’objectiu principal del nostre SGA és que el magatzem pugui disposar d’un sistema de gestió informàtic que millori els processos interns d’emmagatzematge, cosa que comportaria un aprofitament de l'espai, el control d'estoc i les existències, el seguiment d'ubicació i un estalvi de temps i costos elevat.
Perquè un SGA sigui operatiu, ha de mostrar una representació del magatzem, subministrant als usuaris informació en temps real i actualitzacions dinàmiques per ajudar els equips a identificar riscos i oportunitats ràpidament.
Les nostres solucions són multi magatzem, cosa que ens permet disposar i crear múltiples ubicacions físiques o virtuals, diferenciant l'estoc de cadascuna, però podent conèixer-ne els totals.
Fem un pas més i permetem que dins d'un magatzem, l'estoc pugui organitzar-se per ubicacions, d'aquesta manera, podem indicar al sistema, no només en quin magatzem es situa la mercaderia, sinó també la posició de la mercaderia. A més, evitem errors i optimitzem el temps de treball gestionant el sistema d’ubicacions amb terminals de mà tipus PDA o Tablet.
El nostre sistema també permet gestionar àgilment tant entrades com sortides de mercaderia. Selecciona quines comandes de venda han de passar a preparació, i de forma immediata apareixeran a la “cua” als operaris ordenats per ubicació de l'article, i només hauran de llegir el codi de barres del producte, confirmar la quantitat i llegir el codi de barres de la ubicació. Fins i tot des del dispositiu ja es pot emetre l'albarà/factura. Però també podràs donar entrada a la mercaderia de proveïdor, fins i tot generant automàticament comanda de compra a partir de la recepció i controlar les recol·locacions dins del magatzem mateix o en magatzems diferents.
mPIME Picking, és un sistema de picking en temps real per a qualsevol dispositiu mòbil per a les entrades de mercaderia, sortides de mercaderia i recol·locació de mercaderia.
També és molt important saber en temps real de la quantitat de producte que tens disponible als teus magatzems i assegurar la mercaderia adequada quan els teus clients la sol·licitin. Gestiona comandes i reserves, de manera automàtica. Registra entrades i sortides i obtingues una visió clara i encertada de tota l'activitat dins i fora dels teus magatzems. A més, podràs controlar dades com, ubicació de l'article, comanda mínima, estoc mínim, ideal, real, unitats pendents servir i rebre…
És molt important poder tenir un control exhaustiu a través dels documents de gestió de magatzem, que ens permeten modificar l'estoc dels articles, de manera que podem introduir les existències reals en un inventari, o realitzar una regularització per ajustar-lo.
Amb aquestes funcionalitats, el que aconseguim és accés a tota la mercaderia pendent de servir i rebre a través de les comandes a proveïdor, portar un control de picking per a la recepció d'aquesta mercaderia, és clar en suport telemàtic i reportant tota la informació, a més de registrar qualsevol incidència.
És important indicar que l'SGA està lligat internament al control de traçabilitat, que ens permet controlar l'evolució i l'històric dels articles, en cadascuna de les etapes al llarg de la cadena de subministraments, generant il·limitats paràmetres com talla i color, lot i caducitat, núm. de sèrie, etc.
Una altra opció molt important és portar un control sobre els processos de qualitat, a més de poder registrar informació del nostre estoc com a dimensió i fins i tot que el mateix SGA pugui calcular capacitats per ubicar cada mercaderia.
Controlar de forma exhaustiva tota aquesta informació ens permetrà tenir una completa gestió del proveïment i estar sempre al dia al nostre magatzem, i per tant millorar la productivitat de la nostra empresa.