Més coses a tenir en compte abans de muntar una botiga online

En aquest post volem seguir explicant més coses a tenir en compte abans de muntar un botiga online, perquè com més anàlisi s’apliqui al començar qualsevol projecte, més probabilitats d’èxit hi haurà, ja que es podran definir d’una forma molt més clara les línies estratègiques a seguir.

Més coses a tenir en compte abans de muntar una botiga online

Un altre aspecte fonamental és conèixer el perfil del nostre client 2.0 i els seus hàbits de compra.

Cal tenir en compte que, sovint, el procés de compra en línia difereix substancialment del model de compra tradicional: els e-compradors acostumen a informar-se prèviament abans de comprar un producte; busquen ofertes i promocions; comparen els productes amb els de la competència; etc

Per tant, en aquesta anàlisi caldrà considerar aspectes com els següents:

  • Quines paraules clau utilitzen els usuaris per cercar els meus productes?
  • Quins són els aspectes que més valora en la compra en línia de la nostra categoria de producte (el preu, la comoditat, etc.)?
  • Existeixen diversos segments de clients? Quins són els atributs més definitoris de cadascun d’ells?

Per a qualsevol persona o empresa que vulgui llançar un projecte, una reflexió important és la que permet extreure l’eina de gestió anomenada anàlisi DAFO (SWOT en anglès). Es tracta d’un senzill quadre, que consta de quatre parts diferenciades, les quals es completen amb els factors interns i externs que poden condicionar l’èxit de la nostra empresa.

El DAFO s’ha convertit en una eina molt utilitzada ja que, de manera senzilla, permet veure la situació actual de l’empresa així com també entendre el context en el qual opera.

Una bona estratègia es basarà en treballar un o més dels següents aspectes:

  • Potenciar una fortalesa
  • Reduir una debilitat
  • Aprofitar una oportunitat
  • Combatre una amenaça

D’aquesta manera podem anar completant aquest anàlisi previ, i tenir clar com haurà de ser aquest e-commerce, al que podem donar resposta des de Micrològic, ja que podem ajudar a les empreses a tenir una bona presència online.

Tornar al llistat

Este sitio web utiliza Cookies. Las cookies propias se usan para mejorar nuestros servicios y asegurar un buen funcionamiento de la página. El usuario tiene la posibilidad de aceptar solo las cookies necesarias o de aceptarlas todas. Además puede configurar su navegador pudiendo, si así lo desea, impedir que sean instaladas en su disco duro, aunque deberá tener en cuenta que dicha acción podrá ocasionar dificultades de navegación de la página web.

Acceptar totes les cookies
Acceptar només cookies necessàries
Com configurar