Ho sabeu que els nostres programes de gestió són la millor solució per a les arts gràfiques?

Efectivament els nostres programes de gestió són la millor solució per a les arts gràfiques ja que cobreixen totes les seves necessitats:

Ho sabeu que els nostres programes de gestió són la millor solució per a les arts gràfiques?

Compres, permetent gestionar de manera automàtica les compres de matèries primes segons les comandes realitzades per un client.

Vendes, ja que el nostre software inclou un complert circuit de vendes que inclou l’elaboració de pressupostos, comandes de client amb control de seguiment, detectant els que estan pendents de servir i generant les corresponents ordres de fabricació.

Control de contractes, ja que es pot generar el contracte amb el client, i especificar un tipus concret per cada treball, tant si és un manteniment preventiu, general o d’assistència tècnica, i també la seva duració.

Stock, amb la gestió multi magatzem podem controlar l’estoc per delegacions o magatzems, així com localitzar una referència que pot estar situada en diferents ubicacions dins del propi magatzem.

Fabricació, poden controlar el procés productiu amb una complerta gestió; planificació de les fases de producció, imputació de consums, desviacions de costos, doble unitat de mesura, i tot això ajuda a aconseguir una gran avantatge competitiva.

Control del personal, definint el quadre de personal, maquinària i subcontractes, coneixent costos, horaris i també productivitat, per tal de tenir un major control.

Planificació, coneixent i organitzant les necessitats en el temps, en funció de la seva naturalesa, sent possible també, visualitzar-les de forma gràfica o numèrica, a través d’un cronograma i basculant les càrregues de feina, o les carències a l’hora d’afrontar algun servei.

CRM, inclòs en el nostre ERP, per poder gestionar els contractes de l’empresa, les operacions realitzades, estadístiques, i productes adquirits pels clients.

Business Intelligence, ja que es poden desenvolupar tota mena d’informes a mida.

Mobilitat, solucions per accedir a les ordres de treball des de qualsevol ubicació i amb qualsevol dispositiu mòbil, permetent als treballadors consultar les ordres de treball assignades.

De fet som experts en solucions per a les petites i mitjanes empreses, portem molts anys especialitzats en aquest tipus de negocis, i formem part de cada un d’ells, si voleu més informació o una demostració tan sols cal contactar amb nosaltres.

Tornar al llistat

Este sitio web utiliza Cookies. Las cookies propias se usan para mejorar nuestros servicios y asegurar un buen funcionamiento de la página. El usuario tiene la posibilidad de aceptar solo las cookies necesarias o de aceptarlas todas. Además puede configurar su navegador pudiendo, si así lo desea, impedir que sean instaladas en su disco duro, aunque deberá tener en cuenta que dicha acción podrá ocasionar dificultades de navegación de la página web.

Acceptar totes les cookies
Acceptar només cookies necessàries
Com configurar