Es tracta d’un programa creat per gestionar les nòmines del personal, i també altres aspectes burocràtics importants com els contractes, les cotitzacions a la seguretat social, la comunicació d’afiliacions i de contingències INSS, les retencions d’IRPF, o qualsevol altre documentació a tenir en compte per poder portar adequadament el departament de recursos humans de l’empresa.
NOMINA3 està adaptat al Pla General Comptable, i treballa a 8 nivells de comptes de 3 xifres, i subcomptes de 8 dígits; i tots aquests grups, subgrups i comptes de nivell 3 ja estan pre definits en el programa, per facilitar-ne la configuració, tot i que cada usuari pot fer les modificacions que necessiti.
També permet treballar i definir per cada empresa els conceptes dels convenis sectorials, les característiques de cada treballador/a, els salaris i les variacions que hi pugui haver, el sistema de liquidació directa i conceptes retributius abonats, les retencions de l’IRPF, els rebuts de salari, les afiliacions, contractes i certificats, les contingències INSS, els resums anuals, i la comptabilització.
El nostre programa NOMINA3 ofereix la seguretat que està sempre actualitzat i segueix els requeriments de la normativa actual, és molt fàcil d’utilitzar, a més a més sempre hi ha el nostre departament de suport tècnic per poder resoldre qualsevol incidència.
És un programa pensat tant per petites o mitjanes empreses, com també per assessories que gestionin nòmines i contractes; té una flexibilitat total per adaptar-se al nombre d’usuaris que calgui, és una solució efectiva per poder gestionar còmodament i tranquil·lament tota la part burocràtica del departament de recursos humans.