Factura Electrònica: Més Fàcil amb el nostres programes de gestió comercial

En aquest nou post sobre la factura electrònica volem explicar que els nostres programes de gestió comercial ja estan completament preparats per a l'emissió de factures electròniques al format FACTURAE. Això és especialment útil per a l'enviament de factures a la plataforma FACE de les administracions públiques.

Factura Electrònica: Més Fàcil amb el nostres programes de gestió comercial

La bona notícia és que, amb la confirmació que FACTURAE serà el format elegit per als intercanvis B2B en la solució pública de factura electrònica, estem treballant àrduament en noves utilitats que estaran disponibles a les nostres solucions de gestió comercial i comptabilitat en molt poc temps.

Aquestes eines no només facilitaran la transició cap a l'obligació d'emetre factures electròniques, sinó que també oferiran beneficis substancials en termes d'estalvi de temps i esforç per als usuaris que es vulguin avançar a la digitalització dels seus processos de compra i venda.

Principals Actualitzacions:

1. Gesco3: Importació Eficient

  • Incorpora una nova eina d´importació de factures de compra en format FACTURAE, simplificant el procés per rebre factures electròniques de proveïdors.

2. Conta3: Seients Comptables Simplificats

  • Incorpora una nova eina que facilita la creació de seients comptables a partir de la informació extreta darxius de factura electrònica en format FACTURAE, tant per factures de compra com de venda.

A mesura que l'Agència Tributària defineixi els requisits obligatoris dels formats de fitxer FACTURAE i el sistema de connexió per a intercanvis B2B, adaptarem els nostres processos d'expedició i recepció de factures electròniques. Ens esforçarem per automatitzar aquests processos per fer-los més eficients.

La millor manera d'estar preparat per a aquesta evolució és subscriure's a un programari actualitzat, com el nostre, ja que, no només garanteix estar al dia amb els canvis normatius, sinó que també permet anticipar-se a les dates d’entrada en vigor. Així, s'assegura una transició tranquil·la cap a la digitalització de les transaccions comercials i es gaudeix des d'ara de la reducció de costos en termes de temps, feina i paper.

Tornar al llistat

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Accepto
Com configurar