Amb Google Analytics, obtindràs informació fonamental en relació amb el trànsit i el comportament dels usuaris a la teva pàgina web, i si cal, podràs monitoritzar esdeveniments individuals per mesurar el rendiment del lloc. A més a més, l'eina pot enllaçar dades de Google Search Console i Google AdWords, per poder obtenir informació addicionals sobre l’experiència dels visitants al teu lloc web.
Per altra banda, Google Search Console (GSC) és fonamental per a qualsevol projecte web, ja que les seves dades provenen directament de Google i poden ajudar-te de moltes maneres, sobretot per obtenir informació important sobre “l’estat de salut” de la teva web i sobre errors de crawling o indexació web. També pots utilitzar GSC per enviar adreces URL a l'índex de Google o devaluar enllaços usant l'eina de desautorització d'enllaços.
També cal parlar de la Cerca de Google, que pots fer servir per comprovar quantes de les teves pàgines es troben indexades, d'altra banda, la visualització del cau t'indica quan Googlebot va rastrejar per darrer cop una de les teves URL. Amb Ryte, pots dur a terme anàlisis exhaustives d’elements a la pàgina de la teva web, fins i tot amb la versió gratuïta. Molts informes també es poden desar directament com a fitxers PDF.
Instal·lant alguns plugins, pots convertir el teu navegador Chrome en una màquina d’anàlisi de SEO:
Lighthouse de Google: rastreja URL existents i proporciona diversos punts de partida per dur a terme l'optimització a la pàgina.
Google Tag Assistant: permet verificar si els codis de seguiment de Google s'estan implementant i si funcionen correctament.
Plugin SEO META in 1-Click: permet obtenir informació fonamental sobre les metadades i les estructures de encapçalat d'una URL en un sol clic. També verifica si el fitxer robots.txt o Sitemap.txt estan implementats.
Recordeu que des de Micrològic us podem ajudar a crear la vostra pàgina web o la vostra botiga online, demaneu-nos informació sense compromís!.