El nostre sistema de CRM (Custom Relationship Management) integrat en el nostre ERP, permet interactuar amb clients i potencials de d’un mateixa lloc, i possibilita la comunicació i el seguiment del què s’envia, també permet controlar agenda i contactes, campanyes comercials, enviament massiu de mailings, operacions realitzades i estadístiques, entre d’altres.
Una funcionalitat molt útil és la inclusió d’un gestor de correu electrònic, totalment integrat amb el CRM, que permet enviar correus de manera massiva o única, podent realitzar enviament de mailings a un grup de clients o proveïdors, i generant contactes a l’agenda de forma automàtica i vinculada al correu.
Aquest gestor de correus és una de les nombroses avantatges del CRM, disponible en totes les aplicacions que comercialitzem, i que permet interactuar amb proveïdors, clients i potencials, controlar contactes, operacions estadístiques o comunicacions.
Hi ha una opció que és molt interesant, i és que el gestor de correu electrònic permet realitzar tot tipus de filtres per realitzar busques com remitent, tema, rebut, adjunts, agent, estat del seguiment, etc. També es pot filtrar per l’agent que ha marcat el correu i l’estat del seguiment.
També s’ha afegit una nova funcionalitat als filtres del CRM, i és que ara es poden fer busques a través de les notes, que és una opció que ens permet indicar un missatge de correu, però com si fos una nota, un recordatori, o un avís.
Com sempre, el nostre objectiu és ajudar a les pimes en la gestió de gairebé tota els àmbits de l’empresa, i en aquest cas amb un software molt ben configurat, que permet estalviat temps, evitar l’error humà i millorar la seguretat i les transaccions empresarials.