Una de les solucions és la captura i classificació intel·ligent de totes les dades que inclou un document per facilitar la busca per tema, autor, data, contingut o qualsevol altra dada.
El software també pot extreure i indexar totes les dades comptables de les factures de manera ràpida i segura, tant si el document original està in format paper com digital; a més a més s’integra amb totes les aplicacions comptables generant automàticament els assentaments i les altres.
Una altra funcionalitat automàtica i instantània és la de deixar els models d’Hisenda i les RLC i RNT en una única carpeta d’entrada, per tal que el software s’encarregui d’indexar-los, classificar-los i tenir-los sempre disponibles en un clic.
També és molt important l’opció de poder enviar la informació des de qualsevol moment i des de qualsevol lloc, de manera que els clients o l’equip, pugui enviar documents, consultar-los, visualitzar gràfiques, o comunicar-se gràcies a l’aplicació del software, que es por personalitzar amb la imatge corporativa de cada marca.
El software també facilita la conciliació de dades amb totes les entitats bancàries, i realitza la integració automàtica dels apunts bancaris, sense necessitat de descarregar el fitxer del banc.
Finalment, el software genera fluxos de treball i permet la integració i gestió dels documents per facilitar el seu seguiment i validació, de manera que acaba sent una eina molt útil per definir i controlar el cicle de vida de cada document dins de l’empresa.
Amb aquest software tot són avantatges, ja que amb tota la informació centralitzada, es poden reduir costos, automatitzar processos rutinaris, augmentar la seguretat, incrementar la productivitat i eficàcia administrativa, i per tant millorar la qualitat del servei.