És un tipus de digitalització dels documents certificada i homologada per l’Agència Tributària; és una eina gairebé indispensable per les Assessories que portin la comptabilitat de les empreses, i que vulguin prescindir dels arxius de paper, i poder transformar-ho i guardar-ho tot en format digital.
Aquest software de gestió documental anomenat DIFS Autoform, aporta molts beneficis com el fet de poder mantenir tots els documents ordenats en una base de dades online, en la que es pot limitar l’accés creant usuaris amb diferents nivells de permisos. D’aquesta manera també hi pot haver un important estalvi de paper i evitar duplicar la informació.
Buscar un document amb aquest sistema serà molt més fàcil, tan sols caldrà fer algun clic, i es podrà anar a buscar tan sols la part de la informació que es vulgui. Un altre benefici molt important és l’automatització de formularis empresarials com factures, albarans, etc, i també poder executar automàticament tasques com la comptabilització de les factures a partir del document digitalitzat.
El programa de gestió documental DifsAssessories pot reconèixer totes les dades de les vostres pròpies factures, i pot fer de manera automàtica els assentaments de la comptabilitat.
La comunicació també es pot millorar moltíssim perquè es poden enviar i rebre instantàniament documents entre les diferents delegacions o oficines que pugui tenir l’organització, i a més a més es poden generar fluxos de treball a partir dels documents.
Eines de gran importància en un món que s’està digitalitzat cada vegada més, i en el que les empreses s’han de digitalitzar i s’han de preparar per aquest món online, que és present i futur.