Les organitzacions que utilitzen el màrqueting relacional es caracteritzen per buscar la fidelitat dels seus clients, amb relacions a llarg termini, es tracta d’utilitzar les dades que es poden extreure d’un CRM per poder personalitzar l’oferta que es fa a cada client, i per tant incrementar al màxim les possibilitats de satisfacció, ja que es tracta d’adequar-se a les seves necessitats.
El màrqueting relacional i la utilització dels CRM’s es fa per aconseguir relacions durables, que ajudin a aconseguir fidelitat dels consumidors i maximitzar el valor del client.
Actualment no és suficient tan sols amb la satisfacció de necessitats: cal oferir altres beneficis que permetin mantenir les relacions a llarg termini, que garanteixin una comunicació bidireccional, i també la creació de valor per al consumidor i per l’empresa.
Amb aquesta estratègia es concentren esforços en conèixer exactament el què vol cada client, sent capaços de fer fins i tot productes o serveis a mida, personalitzant la comunicació al màxim, i evitant campanyes en els mitjans massius, és també una clara aposta pel màrqueting directe, i per transmetre el valor afegit que l’organització pot oferir als clients.
Amb el màrqueting relacional i els sistemes CRM s’aplica una estratègia, anomenada “win win”, en la que les dues parts guanyen, ja que tant el comprador com el venedor obtenen beneficis en la relació.
A Micrològic treballem amb els millors sistemes ERP- CRM per poder dur a terme la vostra estratègia de màrqueting relacional amb total confiança i seguretat!