Com millorar les xarxes socials de la teva marca?

Les xarxes socials són una eina de comunicació amb els nostres clients molt important, des d'on podem explicar quins serveis i productes oferim, les novetats, promocions o ofertes o fer campanyes publicitàries, però el més important és intentar crear un contingut que sigui valuós per la nostra audiència, que ens permeti crear una comunitat fidel al voltant de la nostra marca.

Com millorar les xarxes socials de la teva marca?

La clau de les xarxes socials és tenir un estratègia de creació de contingut propi i valuós, i per fer-ho, cal tenir en compte el diferents tipus que podem compartir entre el nostre públic:

  • Branding, que són les accions de per donar a conèixer i també per millorar la imatge de la nostra marca, intentant produir un impacte positiu perquè el nostre públic o potencial ens esculli.
  • Engagement o compromís, crucial per a la vinculació d'una marca i la seva audiència, es tracta d’establir vincles amb l’audiència, a través d’un contingut de valor, i també de la interacció.
  • Accions de venda, directament pensades per promocionar i comercialitzar el nostre producte/servei.
  • Ubicació/gelocalització molt útil per a aquelles empreses o botigues que disposin d'un local físic.
  • Hashtag, utilitzat per indexar termes i continguts en xarxes, es tracta d’una de línia temàtica, que engloba totes els posts que l’utilitzin.

Les xarxes socials són una eina molt valuosa que ens pot permetre apropar-nos als nostres clients i als potencials, a més ens permeten segmentar de forma molt precisa, i per tant, dirigir les nostres accions a la nostra audiència, per això aquí expliquem alguns els consells per a l'ús de xarxes socials a empreses:

  • Identifiqueu a la vostra audiència.
  • Determineu els vostres objectius.
  • Analitzeu les diferents plataformes i escolliu quina és la que s'adequa al vostre negoci.
  • Cada xarxa social ha de tenir contingut en funció del seu públic.
  • Desenvolupeu una estratègia de creació de contingut estable i que representi el vostre negoci.
  • Fidelitzeu, empatitzeu i connecteu amb els vostres clients.
  • Es poden fer ofertes, promocions, concursos mitjançant aquest mitjà.
  • Investigueu què fan els seus competidors: Benchmarking
  • És molt important interactuar amb els seguidors, i respongui sempre comentaris i missatges.

Són moltes les avantatges que ens poden donar les xarxes socials, però sobretot la possibilitat de tenir un espai a on ser visibles per poder comunicar el valor de la marca, connectar amb els consumidors, i per tant fidelitzar-los.

Tornar al llistat

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Accepto
Com configurar