ERP: comptar amb un bon software, com els que tenim a Mircològic, permetrà controlar bé els recursos de l’empresa, com els clients, proveïdors, estoc, magatzem, compres, vendes, tresoreria, etc.
Informació: dins de l’ERP és vital conèixer i manejar la informació, per això és important que el software inclogui un sistema Business Intelligence, que faciliti informes, vistes, i quadres de comandament per poder fer lectures del seguiment de l’empresa i poder actuar en conseqüència.
CRM integrat: que permet interactuar amb els clients i potencials clients, comunicar-se amb ells i realitzar un seguiment eficaç, a més a més controla agenda i contactes, operacions realitzades, i estadístiques, entre d’altres.
Control de les finances i de tots els recursos empresarials, seguint minuciosament els mercats i detectant qualsevol incidència que hi pugui haver, també conservant diners per evitar especulacions dels recursos més importants.
Control de les operacions: que conjuntament amb un bon sistema comptable que registri el flux operatiu, i que serveixi per prendre decisions, amb més de complir amb la llei establerta.
Bon equip de treball: és un factor imprescindible, cal que la plantilla empresarial estigui compromesa amb la seva feina i tingui habilitats de lideratge, i també que l’empresa estimuli positivament a totes les persones que hi treballen per obtenir la seva millor versió.
Ordre i lògica: distribuir el treball i organitzar l’oficina també és molt important pel nostre negoci, és imprescindible conformar correctament tots els espais de treball, i també distribuir-lo correctament.
Espais amplis, ben il·luminats i ben comunicats entre sí, a poder ser situats de forma contigua per tal que hi hagi una circulació ordenada, intuïtiva i senzilla.
Esperem que tots aquests tips us serveixen i realment us ajudin a millorar l’administració a les vostres empreses.