Des de Micrològic tenim dos programes que permeten controlar la traçabilitat, i dur a terme una bona gestió, per exemple controlant les números de sèrie, es tracta de GESCO3 i SQL PYME.
GESCO3 és un programa del que ja hem parlat en altres posts, i que és tan versàtil, que també incorpora una gestió de traçabilitat senzilla, però perfecte per les empreses que els hi calgui poder portar un controls dels seus estocs per lots o números de sèrie, i poder saber l’origen i el destí de cada un d’ells.
Del programa SQL PYME també n’hem parlat, es tracta d’un software més sofisticat i amb més funcionalitats, adequat per empreses amb graus de necessitats més elevats, i en aquest cas la gestió de la traçabilitat que es pot dur a terme amb aquest programa, permet resoldre molt bé els requeriments d’empreses de qualsevol sector, sigui alimentari, veterinari, industrial, de distribució, agrari etc.
SQL PYME és un sistema de traçabilitat totalment configurable en el vostre programa de gestió ERP – CRM, i el més interessant és que permet disposar d’un seguiment molt complet d’articles de diferents característiques, com per exemple lots i caducitat, números de sèrie, talles i colors i molt més.
Tots els nostres programes i softwares de gestió estan pensats per empreses petites i mitjanes que poden tenir diferents nivells de necessitats, i per això tenim un ventall de solucions que es poden adaptar a la perfecció a cada model de gestió empresarial!