Es pot limitar l’accés de manera que tan sols es pugin observar algunes informacions, però que no puguin ser modificades, i també hi poden haver accessos que permetin veure i modificar, i també es poden ocultar paràmetres, per tal que l’usuari no els pugui ni veure, ni tenir-hi accés.
Per tal de poder configurar tots aquests permisos, caldrà anar a una pantalla central en la que caldrà indicar, a la part superior, la denominació de cada usuari o departament, i a l’opció USUARI la seva CLAU per poder accedir a les dades concretes a les que hagi de tenir accés.
També es pot establir una data per la finalització d’aquella clau per aquell usuari, per tant un cop s’arribi a aquella data, caldria renovar-la. A la part inferior d’aquesta mateixa pantalla, es podran indicar també els recursos als que es volen donar accés i les limitacions que tinguin.
Si es clica amb la barra d’espai, o amb el ratolí sobre l’opció “NIVELL D’ACCÉS”, es veuran les possibles limitacions: cap, lectura i escriptura, i des d’aquí es podrà establir el nivell d’accés. Finalment, al peu del menú, es podrien retirar de forma conjunta i ràpida tots els permisos d’accés, o canviar-los a tan sols lectura o escriptura.
Aquesta és tan sols una petita mostra de les immenses possibilitats de configuració que té el nostre ERP, de manera que hi ha diferents menús, i sempre es poden crear dades addicionals que no existeixen en el programa, però que es vegin necessàries per poder crear un tipus d’informe, i per tant adaptar-se a les necessitats concretes de cada empresa.