8 Softwares imprescindibles per a una bona gestió empresarial

Totes les empreses necessiten un programari imprescindibles per a una bona gestió empresarial, i en aquest post us expliquem el 8 softwares imprescindibles:

8 Softwares imprescindibles per a una bona gestió empresarial
  1. Software ERP: Com el nostre SQL-PYME, que és multisectorial i modular, i permet gestionar i administrar els aspectes més importants d’una empresa.
  2. Programaris de comptabilitat: Un programari de comptabilitat, com els nostres CONTA 3 o SQL CONTA, que us ajudaran a gestionar les finances de la vostra empresa, incloent-hi la comptabilitat, facturació, gestió d'inventari i seguiment de despeses.
  3. Programari de gestió de projectes: Eines com timenet o SQL PYMES, permeten organitzar i supervisar els projectes de la vostra empresa, assignar tasques, establir terminis i gestionar el flux de treball.
  4. Programari de gestió de relacions amb clients (CRM): Un CRM, com GESCO 3 o SQL PYME us ajudaran a gestionar les relacions amb els clients, fer seguiment de les interaccions, gestionar oportunitats de vendes i millorar l'atenció al client .
  5. Programari de recursos humans: Un sistema de gestió de recursos humans, com Nomina 3, us permet gestionar aspectes com la nòmina, el seguiment del temps de treball, la contractació d'empleats i la gestió de beneficis.
  6. Programari de comunicació i col·laboració: Eines com el nostre timenet, i el mòdul de gestió de projectes, faciliten la comunicació interna de l'empresa, permetent la col·laboració en temps real, videotrucades, intercanvi d'arxius i gestió de projectes.
  7. Programari de gestió d'inventari: Si la vostra empresa maneja inventari, un programari de gestió d'inventari com GESCO 3 o SQL PYME us ajudarà a fer un seguiment precís dels vostres productes, controlar l'estoc i gestionar les ordres de compra i vendes.
  8. Programari d'atenció al client: Un programari d'atenció al client, com el mòdul helpdesk de timenet, us permet gestionar les consultes i sol·licituds dels clients, oferir suport tècnic i fer un seguiment dels tiquets de suport.

A Micrològic estem especialitzats en petites i mitjanes empreses i tenim totes les solucions en programes de gestió que es puguin necessitar, sempre adaptades a cada cas i amb suport tècnic constant, les eines clau per poder gestionar eficientment la vostra empresa.

Tornar al llistat

Este sitio web utiliza Cookies. Las cookies propias se usan para mejorar nuestros servicios y asegurar un buen funcionamiento de la página. El usuario tiene la posibilidad de aceptar solo las cookies necesarias o de aceptarlas todas. Además puede configurar su navegador pudiendo, si así lo desea, impedir que sean instaladas en su disco duro, aunque deberá tener en cuenta que dicha acción podrá ocasionar dificultades de navegación de la página web.

Acceptar totes les cookies
Acceptar només cookies necessàries
Com configurar