BLOG

Sabeu què és el Social Commerce?

Sabeu què és el Social Commerce?

El Social Commerce consisteix en integrar les xarxes socials dins del punt de venda online per tal d’aprofitar tot el flux de clients i possibles clients que ja són a les xarxes, es tracta de sociabilitzar el punt de venda, i apostar per un canal més social, en el que es millori l’experiència de compra dels usuaris, i es mostri una oferta rellevant i personalitzada per cada un.

Què és un Marketplace?

Què és un Marketplace?

Un Marketplace representa un concepte més ampli de vendes en línia, ja que en aquest tipus de plataformes, diferents botigues poden anunciar els seus productes, oferint d'aquesta forma, un ventall d'opcions a client.

Quina estructura hauria de tenir la nostra botiga online?

Quina estructura hauria de tenir la nostra botiga online?

Quan ja tinguem clar quina és la plataforma que més s’adapta a les necessitats del nostre e-commerce, caldrà pensar en l’estructura que hauria de tenir la nostra botiga online.

Crear un e-commerce que s’adapti a cada necessitat

Crear un e-commerce que s’adapti a cada necessitat

En aquest post continuarem parlant de les possibilitats que hi ha en el mercat per crear un e-commerce que s’adapti a cada necessitat concreta, i és que cal tenir en compte que els programaris de comerç electrònic de codi obert són molts i les tendències evolucionen molt ràpid.

Solucions per crear una botiga online

Solucions per crear una botiga online

En aquest post explicarem les diferents solucions que es poden trobar al mercat per crear una botiga online.

Com analitzar la competència del mercat digital?

Com analitzar la competència del mercat digital?

Actualment, el mercat digital es caracteritza per la forta competència, fins i tot, podem afirmar que el nivell de competència és superior a la del comerç tradicional, ja que aquest canal no hi entén de fronteres territorials i les barreres d’entrada són molt més febles.

Més coses a tenir en compte abans de muntar una botiga online

Més coses a tenir en compte abans de muntar una botiga online

En aquest post volem seguir explicant més coses a tenir en compte abans de muntar un botiga online, perquè com més anàlisi s’apliqui al començar qualsevol projecte, més probabilitats d’èxit hi haurà, ja que es podran definir d’una forma molt més clara les línies estratègiques a seguir.

En què cal pensar abans de crear una botiga online?

En què cal pensar abans de crear una botiga online?

Abans de crear una botiga online cal reflexionar i tenir en compte que la planificació estratègica del nou punt de venda, serà clau per garantir l’èxit del projecte, també és important plantejar el model de negoci que es vol establir a la xarxa.

Perquè crear una botiga online?

Perquè crear una botiga online?

Crear una botiga online, i tenir una bona presència a internet, quan hi ha productes interessants i demandats per vendre és una molt bona idea, pot permetre fer arribar el producte al client final de forma directa, i a qualsevol indret del món, comencem enumerant les avantatges que hi ha:

Apliquem estratègia a la gestió empresarial?

Apliquem estratègia a la gestió empresarial?

Aplicar estratègia a la gestió empresarial és bàsic, ja que és el fil conductor per assolir els objectius, és a dir, és la referència per planificar les accions de màrqueting, ja que seran diferents depenent de quina estratègia s’utilitzi.

Finalmente analizamos y continuamos

Finalmente analizamos y continuamos

L’aplicació d’un pla de màrqueting en una empresa no s’acaba mai, perquè un cop hem passat a l’acció cal que analitzem i continuem, veient com està anant tot, i si realment l’estratègia, les eines i les accions previstes estan portant a la consecució dels objectius empresarials.

Passar a l’acció

Passar a l’acció

Després d’haver planificat i formulat el pla de màrqueting, les empreses han de passar a l’acció, i per fer-ho cal tenir clares les respostes a aquestes tres preguntes:

Què és l’estratègia funcional?

Què és l’estratègia funcional?

L’estratègia funcional d’un pla de màrqueting empresarial consisteix en la selecció dels diferents components del mk mix: producte/servei, preu, distribució, i comunicació.

Diferenciar-se i posicionar-se a través de programes CRM

Diferenciar-se i posicionar-se a través de programes CRM

Per a les empreses és molt important diferenciar-se i posicionar-se amb un clar valor diferencial, tot això es pot fer gràcies a programes CRM que parteixen de la base que no tots els clients són iguals, i per tant cal aplicar diferents estratègies segons les característiques i la rendibilitat de cada grup.

Com crear una oferta diferenciada?

Com crear una oferta diferenciada?

Després d’haver analitzat la situació, marcat els objectius que es volen aconseguir, definit l’estratègia i segmentat, els següent per una empresa serà intentar satisfer les necessitats de cada un dels mercats objectiu amb una oferta diferenciada per cada un, per fer-ho caldrà seguir tres fases:

Perquè cal segmentar el mercat?

Perquè cal segmentar el mercat?

Com que no tots els clients tenen les mateixes necessitats o gustos, i els seus hàbits de compra i de consum varien, el que es fa és segmentar el mercat, o el que és el mateix, dividir els clients en grups homogenis, i per fer-ho cal que es compleixin una sèrie de condicions:

Com plantejar l’estratègia de màrqueting?

Com plantejar l’estratègia de màrqueting?

Per plantejar l’estratègia de màrqueting de l’empresa, cal que en tinguin clars tres conceptes bàsics, com són la visió, la missió i els valors.

Seguim al vostre costat amb les nostres solucions de gestió empresarial

Seguim al vostre costat amb les nostres solucions de gestió empresarial

Aquest 2022 seguim la vostre costat amb les nostres solucions de gestió empresarial, perquè aquesta és la nostra vocació des de 1988, sent especialistes en diferents tipus de programes i softwares de gestió, per trobar l’opció que millor s’adapti al vostre negoci.

Adéu cookies, hola CRM’S

Adéu cookies, hola CRM’S

Ara que falta poc per dir adéu a les cookies, és el moment de dir hola als CRM’s, i empresarialment parlant apostar per estratègies i plans de comunicació que estiguin enfocats a manejar la relació amb els clients i potencials.

L’anàlisi de la situació, una etapa clau

L’anàlisi de la situació, una etapa clau

L’anàlisi de la situació és una etapa clau en una empresa que vulgui elaborar un pla de màrqueting, que consisteix en recopilar la major quantitat d’informació possible sobre l’entorn i sobre l’empresa.

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Accepto
Com configurar